Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, March 31, 2010

Hatuk Shida ke???

Ok i know im fatty fatty bum bum... sob sob sob...

Since dah bertudung ni, aku lebih prefer pakai tudung yang bersarung je... thanks to Che Ta dan Ijat... tapi aku still geram!!! Ijat pakai tudung lilit2 chantik! Jeles jeles...

MIL selalu cakap... bertudung tak semestinya tak leh nak berfasyen... ha! sporting tak mak mertua saya?? Bertudung tak semestinya kita kena pakai macam org2 tua... baju besar2... bunga-bunga macam taman...walaupun badan kita besar... ada je baju yang sepadan dengan kita... jangan pakai ketat2 sudah!

Itu kata-kata MIL... so akan ku pegang... yer la... ku risau... abang Jamani kenal dan jatuh chinta dengan aku time aku tak bertudung... hahahah... kalau kuar tu, baju macam tak cukup je... tentu aje dia rasa vangga time tukan... but bila dah bertudung, ku risau jugak kalau dia malu... nampak aku lagi tua ke apa... but so far Alhamdulilla... abang Jamani mengumpat dlm hati jo... ahak!

Ok jauh tersasar sudah topic ku...last week kot aku gi beli tudung tuk ibu kat kedai depan... alah bukan la tudung ariani ka... ariana ka... munawarah semua tu... tudung RM 20-30 henget jo... sian mak aku asik pakai tudung bawal je... sesekali bagi dia tukar fesyen jugakkan?

Sekali tu abang Jamani tunjuk tudung dato Siti...

Well actually 10 kedai aku gi selama ni, i dont know WHY abang Jamani selalu tunjuk tudung Dato Siti tu... kata tak minat?? Aku yang minat pun tak nak pakai tudung tu... macam tak elok je... Dato Siti sesuai la...

Tapi kali ni tak sanggup pulak nak hampakan dia... tak pa la... teringin nak tengok bini dia pakai yo??? Kita layyaaannnnn....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Saya yang semakin sihat...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oklah ada anak tudung dalam tu... kalau nan ado, gayak selendang tu ku tak berkenan.. nan ado maknanya aku nak pakau 2-3 lapis manually... ni auto... sarung je...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cantik tak???? Tudung saya??? hahaah... nak kata saya cantik pun tak pa... ku terima dengan hati yang terbuka... hahahah...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kan Dato J??? heheheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails