Mmg barua je minah yang nama Miss Chee ke apa tah... meh sini... ko nak letak2 call ni aku hangin. Tanya invoice and payment oklah aku faham... bila dia cakap aku tak buat kerja! Tu aku hangin... and for you Miss CheeLaka (i would like to cal you)
- YOU ALL TAK BUAT BANK RECONCILE EVERY MONTH KA????
- PAYMENT FOR CHQ NUMBER ABC 123456 WE ALL PAID FOR INV ABC
- KALAU MACAM TU SUSAH LA!!! KITA KENA BUKAK KOTAK SUDAH SIMPAN DALAM STOR.
Ini la kalau nak tahu... company kecik selalu nak bising2 macam bagi business besar. Selalu business besar yang bagi business berpuluh2 ribu, beratus ribu ni, senang aku nak deal dengan diorg. Cakap pun baik gila... aku tahu customer2 mcm ni mmg bangang sikit... bukan sikit banyak aku rasa... jenis golongan C**A bukit nikan... benda kecik ko nak bising lebih2. Tak kisah la boss aku nak marah aku, aku cakap satu je.
"I ask them to provide bank detail and we will check. What so difficult???"
Macam bank statement tu kuar nama company kau punkan??? kalau itu yang kuar... aku syukur gila2. Tak la aku mcm org gila call bank asking cheque image tuk setiap customer. Tiap2 bulan dah kira baik aku call bank setiap branch kat malaysia ni tau! Yer BRANCH setiap bank. Macam org bodoh call 103,
Hello saya nak nombor phone Public Bank Damansara
Heloo saya nak nombor phone Public Bank Pantai Dalam
Tak pun kerja aku every month call bank tanya
Hello code branch THI kat mana??
Hello code branch MTK kat mana??
Kalau aku nak makan gaji buto bole je... tapi aku pun serabut dengan bos aku dok tanya aku payment customer ok! Nasib baik gune public bank... kalau Maybank??? CIMB??? RHB??? mmg nan ado la.. detail duit masuk je. Chq number pun tak ada. Cam no tu???
Ha ni nak promote Public bank... hahah terbaek... payah2 pun menyenang kerja akak ni.
Toooo Miss Cilakkkkksssss
Gi request bos ko la have proper system. Erk tah2 ko yang boss kan??? kesian... malang nasib ko!
P/s: Entry geram!!! suka hati nak 'keletak kelutuk phone' akak kat sini telinga berdarah ok! perhh lega!