Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, August 7, 2010

Rayan dan Pak Long

Semakin comel... semakin keletah... mulut macam berteh jagung.... nak bercakap satu hal... suke cari pasal... itu la anak buah aku Si Rayyan Khenhaizi....

Bila kena marah, mula la merajuk... dan kawan yang kira faham isi hati dia pak long dia lakan... geram aku.... buat sup pipi Tayen kang.... mak long makan sorg2... padan muke...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ke mana ada pak long... kat situ ada dia... ayoooo... pak long mmg jadi fav dia... mengacau anak buah aku ni.... tu la pak long yang Tayen sayang2 yer....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sesi menyakat... korang tengok apa Zamani buat??? Tayen muke relex tak perasan tu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dah mule nampak kelibat pak long... still rajin nak sergah...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lsriksss.... mama mok... mok... oits terasa mak ko panggil dia gemuk...wakakak...

Esoknya plak suke lak nak mengekor mak long pak long dating.... minat sangat dengan kereta... sampai nak duduk bawak kereta... pandai plak tu kalau cakap ada polis, macam dia kenal je siapa polis tu? Hahah mak long pun dengar nama polis pun takut da.... asal eh??? Polis makan org ka???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Makin di halang, makin dia suke lak nak bawak kereta... pak long ikut je cakap anak buah dia tau... cube mak long buat gitu mau mak long kena campak,kan? LAlalalal

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Konar maut ni.... hehehehe.... layan la video ni ya....

video

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails