Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, April 26, 2010

Bengang

Pagi ni bengang sikit sbb isninkan??? kena gi kerja... bosan...

Than semalam plan dengan abang Jamani... 30 Apr ni nak cuti sesama and we all plan nak stay one nite kat Genting...uhuhu... memula nak ambik 3 hari 2 malam... but Fidah agak join dia 1 may kat A famosa resort... so terpaksa menundakan 3 hari 2 malam tu... sehari je... sabtu kena gi melaka... kami tak tolak percutian org nak seponser ni...datang bawak badan jer...lagi satu main-main kat Genting 3 hari 2 malam pun bosan jugak yer dak???

Actually nak gi bercuti on 10 may... maklumlah ulang tahun perkahwinan yang pertama... since 7 May onward time akak bendera merah... payah nak gi jenjalan bila bendera merah ni... dah la sakit2kan? uhhhh tak syok... so kita awalkan percutian kita yer kawan2...

Semua tu plan semalam je... so hari ni macam terpikir sempat ke kalau nak booking bagai otelnya... dan tetiba sedang aku beratur menunggu dua biji kereta depan aku nak belok ke kanan, tetiba aku nampak sebuah kereta wira (dari side mirror kiri) macam nak himpit aku... sempat lagi aku tutup mata... mmg rapat la...

gedegang!!!! Dia langar side mirro aku... aku dah bengang... tapi alhamdulilla tak langar body... cume side mirror aku macam ke belakang sikit... boleh adjust kot...

Tapi mamat ni aku tengok dia berhenti... aku pun bagi signal berhenti... betulkan side mirror aku... oklah tak patah... tak pecah... kalau tak! harus ko... mud akak dah la tak ada ni...

Dia :- Eshhhh moto tadi la... saya nak elak takut kena dia!

Tetiba...kan... aku tak kuar kereta...takut...cakap dlm kereta je

Aku :- Tak pa la... tak ada apa pun kot...

Confident je aku... betul ke ok? tetiba tak sedap ati... since handbeg kat seat sebelah aku tarik ke seat aku... dah la bukak cerminkan... kang sempat dia capai beg aku plak... than aku kuar... tengok tak ada apa pun kena...

Dia :- Moto bangang tu la... bawak macam apa... nak elak dia...adoiiii...

Aku :- Tak pa... tak ada apa-apa pun...

Dalam ati aku menyirap jugak... ko dah tahu ada moto, jalan tu kecik kenapa la nak menyempit?!!! Bas lalu sebelah aku muat2 je... nak juga jalan beriringan dengan moto tukan?!!! Stupid....

muke mamat tu macam bengang...

Dia :- Tapi side mirror saya la... bengkok!

Eh ada aku kisah??? habis nak aku bayar ke? aku jengguk jugak kat kereta dia...

Aku :- Alah side mirror tertutup je bang... bukak je balik... tak ada apa tu...

Dia :- Eh kereta wira lain... adoiiii

Mengeluh lagi... aku dah hilang sabar dah... apa masalah ko ni!

Aku :- kereta saya ni pun wira bang... abang betulkan je tolak balik ok la tu...

Mengeluh lagi... aku terus masuk kereta malas nak layan... ko yang salah... nak mengeluh lebih2 kenapa?!!!!

Without say sorri!!! dok salahkan moto... dia dah tentu jalan situ... takkan nak stop plak! ko tak leh nak bagi laluan kat dia???? WTF la ko!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails