Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, April 8, 2010

Cerita apa?

Hambo nak cerita pasal apa yo... nak update bergambar nanti la... gambar semua dlm lappy...

Ku menahan kesakitan sekarang ni... uhhhh... biasalah sakit owang pompuan... but kali ni ok lak peyed dr bulan2 lepas... kira masih leh bertahan... tak tahu la kot malam kang tak leh tido plak... still tak makan synflex lagi ni, satu kemajuan aku rasa... i dont know tak ada kesan kot sekarang ni makan synflex... nak baring je rasa...

Abang Jamani... sila la jaga hati binik mu di kala bulan mengambang, dia suke sangat menyakat aku time2 gini... selalu kami gaduh bila gini la... dia kata aku gila... marah tak tentu pasal... habis dah aku sakit ko buat aku sakit hati! kalau tanya aku soalan tu dia tanya 2-3 kali... malah lebih... sakit hati tak?

Like yesterday... ku terasa sakit2 bahagian perut... tapi tak tau lak itu peyed pain... since aku tanda first date peyed aku dlm kalender... so the next 28 days will be my next peyed... sila buat kiraan macam tu... on ur first date peyed, kiralah 28 hari than that start you next peyed... ok? ha ni ku kongsi dengan korang... aku tak pernah dtg lewat... selalu datang awal... cume last month lambat 4 hari... bikin gempak ingat aku pregnt... but that ok...ada tak ada kerja Allah...

Semalam jugak PIL ajak kami laki bini gi umah BIL kat sungai buluh... masuk kereta abang jamani tanya kenapa muke ku muncung?

So i told him, perut ayang rasa tak sedap...

Dia tanya... peyed eh?

Ku jawab... i guess so... sbb bukan sakit perut sbb angin ke apa... alah yang pompuan tahu la macammana sakit... lain macam...

Dia jawab... Oooooooo....dah peyed ka?

Dah ku jawab belum...

Dia tanya lagi.... peyed eh?

Ku malas nak jawab...

Dia tanya lagi... Peyed eh? eh? eh?

Melenting la akak!!! Dia boleh gelak...

OMG... tolong la... aku time sakit minta tolong sangat2 mereka2 yang terlibat jangan tanya aku soalan yang aku dah jawab... oh Tuhan... betapa sakitnya telinga dan hati... aku tak perlu sound abang Jamani... tenungan tajam ku je dia tahu aku tak suke dia tanya banyak kali...

Aku tak faham kenapa dia suke mencabar akak time2 gini!

Dia bagi aku gelak paling besar... tak serik lagi tu... dah dapat jelingan tajam pun dia boleh nak gurau...how dare you! dia kalau bad mud... mmg pantang dia la tanya banyak kali... cume aku tak seberani dia nak cakap " you tak faham bahasa eh" ahhahah confirm tempat ku di neraka... ngeh ngeh ngeh

Dah seminggu tak masak... sian suami saya... semalam sms dia, aku tak masak jadi makan luar... tapi pikir balik sian la pulak... dah la dia balik kerja kul 7 malam, sampai umah dah kul 8-830 malam... nak kuar makan lagi... ingat nak goreng bihun ke... atau buat nasi goreng... sekali dia sms cakap mak ajak gi umah Mr ana dengan Ta... mak buat bihun sup... mkn sana.

Ermmm bihun sup tak leh tolak... kalau tanya aku bihun sup aini utara dengan mak punya aku prefer mak mertua aku punya bihun sup... aku bukan nak mengampu ke apa... oklah tak usah la tanya aku... biaskan... tapi tanya ayahda saya En Rusli...ketahuilah ayah saya bukan pengembar mee sup ka, Bihun sup ka... apa pun jenis mee dia tak suke... TAPI last raya kot... jangan kata aku dengan ibu... Didi adik aku yang paling aku rasa tak tahu apa-apa la pasal bapak aku pun leh perasan...

"Ayah bukan tak makan bihun sup ka?? bukan main sedap menambah??" Haaaa... sendiri pikirla yaaaa.

Hari ni nampak gaya tak masak jugak sbb balik aku nak tido... adoiii tak larat rasanya nak berdiri lama2... lagi pun barang dapur semua dah habis... dah amik order kat Putrajaya stok seminggu...

Ayam sekor...

Daging setengah kilo....

Udang pun setengah kilo...

Eh betul ke aku masak? Cerita mcm hebat masak tiap hari... aku masak benda simple je... janji kami laki bini kenyangkan?uhuk!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails