Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, May 10, 2010

10,000???

Kak Ina :- Dahhhh (panggilan vanja ku) ajak Zamani tendang bola la... dapat 10 ribu oooo....

Aku :- Ha??? Biar betul?

Kak ina :- Yer... ajak la dia tendang bola... last day ari ni... kalau dapat 10 ribu tu... bagi la aku seribu ke apa....

Masih blur.... cerita punya cerita rupanya TM ada buat pertandingan masukkan gol sebanyak yang boleh dalam masa 2 minit... dan yang paling banyak gol ialah 49 gol dalam masa 2 minit.... gila! bole lawan tak???? tapi laki ku mcm berminat... since kak ina nak sangat seribu tukan... layannnnn.... kalau dapat lakan...

Punya la banyak org... mamat yang pecah rekod tu ada kat situ... ha lawan la siapa leh tendang banyak kalahkan dia... ngeh ngeh ngeh... aku mmg tak percaya benda2 tahyul ni....wakakaka pandang rendah kat suami sendiri nampak??? bukan apa... tah aku tak pernah tahu laki aku bole ke main bola? Dia jadi manager bola reti la kot... sbb tiap malam latih susun strategi bola jekan??

Memula sampai tu Zamani cakap tak nak try... akak malas nak tunggu org ramai sesak so jalan2 la... lama jalan than call ibu tanya kat mana... diorg kat tempat tu jugak... laki aku sahut cabaran!!! apa??? tadi kata tak nak... berlarilah akak konon nak bagi semangat... kalau dia menang bole jerit kuat2... eh tu suami saya... hahah giler kejikan??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ramai jugak yang nak cube nasib....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tidak terkecuali... aku tengok ada yang semangat pakai kasut bola bagai... abang yang juara tu pakai seliper jepun je ok... gila la 49 goal... awat tak genapkan 50 jerk??

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kata suami ku agak penat sbb sendiri kena ambik bola dr bekas tu... ha semput tak semput.... alaaa semua org equal je B oiiiii yang tendang sampai 49 kali goal tu pun dia yang dok angkat tendang bola masuk gol... ok je.... lalalalala... laki aku biasalah.... controllllll.... heheheh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zamani dapat buat 21 jer... ok lah tu... vanga vanga dengan semangat suami sendiri... almaklumla... Liverpool this season lemau sikit... so penyokong pun ikut sama la... heheh motip???

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails