Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, May 12, 2010

Seharian di situ

Satu hari... aku nak pergi kerja, cari kunci kereta nan ado... kisah dah lama la ni... time tu Zamani pakai kereta awie... lupa lak nak cerita pasal kisah ni...

Pagi tu aku mengelabah bila tak jumpa kunci kereta... sms abang Jamani, dia cakap dia tak pegang.... padahal kalau ikutkan dia yang last pegang...

Carilah dlam beg ayang atau dlm bilik....

Dah puas cari tak jumpa... mmg aku ingat last sekali dia yang gune sbb kereta dia yang masuk parking dlm umah.... hari selepas tu plak satu hari tak pakai kereta sbb time tu cuti kot... mean dia masukkan kereta ari sabtu malam, ahad kami gune kereta awie sepenuhnya... bila aku ingatkan dia yang dia gune masukkan kereta malam sabtu tu... dia suruh tengok kat kereta...

Yang buat aku marahhhhh bukan dalam kereta tapi!!!!!!

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Seharian di situ... nasib baik kereta dlm umah... tapi bayangkan kami selalu tak ada kat uma... adoiiii bukak pintu rezeki pada org plak suami aku ni.... mmg marah sangat rasanya... ermmm ada kereta sendiri nanti pandai2 la jaga yer... mana la aku tak bebel... bila ingatkan dia kata kita ni memekak lak... but ini la jadikan? bior pun kereta ini buruk... tapi tak bererti tak ada hargakan??

Lepas dr kejadian tu, aku sering berhati2... kalau nak harap memori pak cik korang ni, mak cik leh bankrup nak oiiiiiiii.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails