Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, June 19, 2010

Musim demam

Lepas Zamani demam....

Me demam....

Mak demam....

Abak demam....

Ibu demam....

Rayyan demam....

Apakah??? Ayooo siksa batin gue... tu yang lemau tak hapdate blog... harapkan semua auto publish last week end... nak gelak jugak... tu la niat nak choti je... memula ambik MC cume terasa-rasa je la.... gigih gi klinik ambik ubat... balik je Allah bayaq aku cash... memula sakit badan... manja sangat ambik MC... dah tu esoknya, gatal tekak dan jadi perit... mula la batuk manja2... esok la makin menjadi... ah sudah, gi klinik mengadu sakit badan je... doktor tanya batuk, selsema ku kata tak... tak dapat la ubat tu...

Sekali tu baikkkk je penyakit tu sampai... dah batuk teruk... selsema lak... sampai sesak napas aku... baik batuk dengan selsema... demam plak... gigih keadaan begitu teruk pun ku pergi kerja... cermerlang tak saya???

Bukan apa... jumaat depan my appoiment dengan hospital putrajaya... nak tahu jenis ubat tuk cairkan darah... nak preggy cepat2... hehehe... nak tunggu next year lambat la... umur ku by than 31 dah...

Cakap pasal umur... aduhhh sedih bila mengenangkan umur aku dah 30 tahun... macam tak mo terima hakikat je... than tersenyum sendiri...

Dulu bilangan umur belum meningkat 10, aku dah tak sabar... bila dah umur 10 tahun, aku merengek kat ibu nak buat big party... im big enuff dah... but ibu cakap... tunggu 12 tahun... that mean aku dah 'anak dara' dah.

So umur 12 tahun, birthday besar2an buat... idok la besar... jemput kengkawan... bagi aku dah cukup hebat dan meriah time tu... hehehe... tapi perangai time tu still bebudak sbb aku datang bulan umur 14 tahun... gila lambatkan???

Than bila akhir umur 19 tahun pun aku dah excited... yehhh nak masuk 20... mean aku dah remaja... chewah... tapi still ibu cakap, kunci kebebasan akan dapat by age of 22... gila tahan belagak... by age 22 idoklah buat party besar2an... tapi aku dapat hadiah kek besar bentuk kunci... hehehe... ingat time tu dah cukup dewasalah... bebas jadi jajahan la... puiiiiii.... sampai masuk 27 aku dah risau sbb tak ada jodoh...

Now 30???? beberapa bulan je ku boleh enjoy usia 20an... will miss each moment i been tru... semoga lembaran baru memberi aku seribu makna...

Suami ku jahat!!!! nak sambut besar2an, nak buat baner bagai nak bagi tahu semua aku dah tua... cheh! nasib time 7 sept org pakat sibuk nak sambut raya... wakakak.... aku rasa biar kot... mcm takut je tengok nombor 30 tu... banyaknyaaaaaaaaaa..... wakakak... harus kena bakar idup2 dengan mereka yang dah lebih 30 tahun... kurang ajo....mulut tak ada insurance! heheh... bukan la... tak sangakan... dulu terasa mude belia, sekarang mude juga... tapi turun pangkat sikit...

Eh entry pasal musim demam.... tapi melalut sampai ke umur apa pasai??? hehehe... layan je la... kak cida korangkan mmg gini... kalau buat karang sekolah mau siang2 dah terlungkup... lari topic... chow

Happy week end dude!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails