Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, July 21, 2010

Morning....

Tak tahu nak hapdate apa... mmg tak larat je sepanjang minggu ni... heheh baru je dua ari yer? Sepanjang minggu plak... kui kui kui...tambo sikit muke saya yang buat gimik ni...lalalala

Puasa saya tinggal 4 hari... kawwww ar bangga! mudah2an sempat la nak habiskan... di hujung2 puasa ni la makin tak larat... nafsu makan lak melampau2... kalau tak dulu minum je dah ok...kenyang... ni percaya tak makan nasik masih lagi lapar... adoiii la....

Dan saya suke masak (walaupun saya tak pandai masak) wakakak... tapi setiap kali kat kepala ni ada je nak try... tapi tak berani plak... ghisau tak sedap, tak menjadi ke apa...

Since last week lagi... org puasa malas nak masak... aku rajin plak... belasah je... tapi makan ok secukup rasa... sedap tak sedap daku tak pedulik... yang ku pedulik tak masin... tak tawar... lalala... suami tak komplen pungggg... janji aku tak dengar aku akan berusaha tuk menjadi tukang masak di hati suami *pakat nak rebut tahta mak mertua ni* Pang pang... cube la!

Hari ahad tu tengok mak buat nasik tomato... mcm best je... bukan MACAM!!! mmg best... cube terima hakikat... heheh drama drama... mak dah tunjuk... apa lagi??? torai la... suami mu pasti merengek minta nasi tu everyday...(macam yang berlaku 32 tahun lepas) hahah kompiden je aku ni... sekali sbb aku dia tak suke nasik tomato... amacam?????

Tapi mmg sempoi ar nasik tomato MIL... kuah kari dengan daging masak kicap je pung... terbaek!!!! Now i know why my kari tak sekilat, secantik, sesedap kari mak... mak kata... ku tumis tak garing.... ohhhh gitu ka???? harus cube... dan tukang try laki aku la... wakakak... selamat membulats suami ku... aku chinta kamu...

Korang mesti tanya... asal aku tulis macam ni...

FIRST - Aku mengantuk... ekceli masih dalam terkujat sbb bangun kul 8 pagi... hehehe... selalu 8 pagi dah siap nak kuar umah

SECOND - Aku malas nak kerja

THIRD - Aku malas nak kerja

FORTH - Jawapan sama di atas....

So ambik peeeelllllll dulu....

OH! En Rusli dan Puan Latipah nak pindah esok oooo... dapat umah teressss.... i like! umah tepi plak... ok la... nak tunggu semi D dia dah pencen kot... umah tak berpagar... ko leh tengok macammana mak aku takut... atau kepochi masuk umah org... sian mak aku nan ado kawan... kui kui kui...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails