Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, September 28, 2010

Memujuk ati bini yang tersentap

Biasalah kalau org demam. Mud swing... so aku biasanya kalau Zamani sakit sekarang ni, mulut kasi tutup. Tak mo cakap banyak and berulang kali. Ubat pun just letak atas meja, tahu la makan. Sbb ko bersuara je, muke ketat kuar. Sakit jantung oooo...

Than sabtu tu gi umah terbuke Neena. Kena tunggu Encik encik kameraman upload gambo daaaa... selagi tu tak buat entry. Next time kena keringkan ati gune E72... biorlah nak gelak. Sob sob

Malam tu Zamani dah teruk dah. hidung macam hidung belatok. Mata dah macam mata Iguana. Nak balik tapi di tahan oleh tuan tanah. Hehehe. I like coz i win that nite...lalalal vangga ko! Tak sia2 aku malu-malu malam tu. Nanti ku cerita yo. Yer la malu sbb aku je over. Kata ikut tema peraduankan??? Nasib baik menang tau.

Ok intro sikit2 pada cerita yang bakal aku cerita. Tah bila nan tahu. Kena ada gambo dulu.

So pagi tu, bangun mandi semua. Perasan yang barang Zamani nan ado. Body spray nan ado. Ubat gigi pun ciput. Gelabah. Mamat tu dah la tak sihat. Mcm aku cakap la, dia kalau sihat mmg tak kering gusi buat lawak. Tapi kalau sakit. Erm mmg naik hangin je. Tu yang buat iman aku tak kuat tu. Nak gaduh je. Dah la aku mmg tak leh kena marah tak bersebab ni. Nak ku sebat je pungkuq tu. hehehe. Tapi makin lama kenal makin tahu lakan?

bangun, mandi semua kuar gi tesco. Beli shower form, beli ubat gigi dan body spray. Harus la lepas ni buat beg khas tuk travel. Maklumla umah mak dengan mak mertua dekat2. Sabtu ahad mmg ke Shah Alam and Putrajaya. Berapa kali dah nak kuar masuk barang dalam beg??? Lepas ni senang semua ada. Puasati aku.

Tapi ku keluar yang tahu Ijat. Sampai umah abang zamani korang tengah sarapan. Seram dow! kena jerit kat umah bole la sambung jerit. Kalau jerit kat situ??? mau kena ketuk dengan senduk. Tapikan... erk Zamani mana pernah marah aku...wakakak tapi aku takut macam apa. Datanglah penyakit takut laki... kui kui kui.

Tu yang satu hari diam. Sbb tak mo cari pasal. Wakaka. Orang sakit mud dia lain macam sikit.

Tu yang laki ku pujuk tu...

Ajak gi umah terbuke kawan kat Ampang ----> Tak mo!

Ajak balik Putrajaya -----> Tak mo... ibu ayah nan ado!

Ajak Shopping -----> tak mo...gila aku tahan diri. Shopping tak mo??? sesuatu!

Last2... jom tengok wayang nak?? Just you and me... wahhhhh terus jadi gatal!

Terus je buat booking kat TGV Bukit Tinggi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Penat nak buat resevation. Tak ada org pun. Semua org melayu pakat nak gi open house. Yang ada cino2 sbb sekarangkan citer apa tu??? Lupa sudah.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Banyak cine. Melayu mmg kurang. Boleh kira 1,2,3,4,5,6 ,7,8!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kaunter tiket yang kosong! Habis duit bill fon aku je. Tahu walkin pun tak pa. Tiket tak mo kalah ambik seat couple! Ambik ko RM 30!!! Menyesal! Seat biasa sudah! tapi tak leh nak lentok2 macam sotong... ha ha ha! Tak pa, spent masa together2 dengan suami bila lagi???

Ha! ramai org terkejutkan bila aku cakap aku lama tak dating dengan Zamani....yang best ada yang pelik, tiap2 ari jumpa. Mana pergi sama2. Tak cukup dating ka?? Biasalah akak korang nikan gedik tahap max. Kalau boleh nak lekat kepala kat belakang abang Zamani korang... uhuhu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tak sedap cerita ni harus ko!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

En suami beratur beli Pop Corn dan air.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uis terangnya!!! Lampu! Dush dush! Korang ingat apa? kepala laki aku??? Tak baik tau. Tu yang buat dia hanshem kan? Muntah sebakul... *bluek*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pasangan yang sihat! Layannnn.... Sian suami saya. Kuar wayang je bersin tak henti. Adoi rasa bersalah plak. Esok terus tak larat nak bangun. Serik plak jadinya! Tak pasal2 tengok wayang, suami sendiri sakit *mudo baik*

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails