Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, October 1, 2010

Blog yang buat aku tersenyum...

Dapat link ni dari Supermom...

OMG! Teruja aku baca blog ni... mmg aku pernah dengar kembar 3,4,5 dan kembar 12 pun aku pernah dengar. Itu pun dalam paper. Biasalah berita dalam paper, dokumentari bagai. Tapi macam fairy tail lak baca cerita seorg ibu yang ada anak kembar tiga.

Ok aku mmg nak anak, tapi kalau aku macammana agaknya yer? Tak menang tangan nak menjaga. Kasih sayang pun terbahagi tiga, tu tak termasuk ayahnya...zamanikan very d manja. Hahaha...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kenalkan kembar 3 yang bakal fofular... rasa bukan aku je yang bakal mengikuti blog mama kembar tiga ni... ramai lagi rasanya.

Tapi seyes la... best sangat baca entry mama kembar tiga ni. Kalau dapat macam ni mmg bonus la. Kecik2 mmg payah nak jaga... dah besar karang mmg senang. Macam suami aku, dia kembar empat... lariksss.... lagi hebatkan??? Tak leh nak berenggan langsung dengan adik2 dia.

Eh korang nak tahu, korang masuk sendiri blog mama ni... mmg happening la. Aku baca blog dia, aku terasa sama teruja tentang anak-anak dia... Dah la cute2 anak2 dia... all boys!!!

Yang buat aku tersenyum bila dia mention kalau sorang nangis, semua nangis. Parents ni yang buat diorg kelibut bila anak meragamkan? Sorang anak je dah tak tentu arah apatah lagi 3! Silap2 mama dan ayah si kembar tiga ni pun boleh join anak2 nangis.

To see mak cu and pak cu yang ada kembar 2 pun dah tunjukkan tanggungjawab tuk di pikul bukan sesuatu yang mudah ok. Apatah lagi 3 org? Kan?

Allah tu tahu tahap kekekuatan dan kelemahan setiap hambaNya. Kerana dia tahu mama dan ayah si kembar dapat menjaga dan melakukan tugas sebagai ibubapa yang sempurna. Relly admire. Tumb up la kat mama kembar 3 ni! Anak lelaki yang sama usia, she manage to keep house clean! Dan dia berkerja ok... sila tahu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Semua benda pun beli 3... menunjukkan kasih sayang yang sama rata



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Apa yang ku lihat semuanya 3!!! hahah lucky number la lepas ni nombor tu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Yang ni paling best... sorang start nangis... 2 akan sambung... hahaha... seyes guys... gue tak dapat bayangkan kalau gue jadi mom to 3 twins... 3 kids ok la boleh beranggan lagi. Tapi kalau dapat satu pun dah besar rahmatkan? Doa ye uols...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails