Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, December 30, 2010

Kerana mulut...jiwa binasa...

Pandai buat janji...

Adoi satu kesilapan besar di abad ini...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aku mmg confirm Zamani tak tahu lagu apa yang aku tulis kat FB... sbb dia mana nak layan lagu jiwang2 ni... kalau ada lagu yang dia layan pun sajer nak buat aku sakit hati... macam lagu 'Di sana menanti di sini menunggu' than lagu ' pada syurga di wajahmu...' semua tu mmg nak sakitkan ati je. Nanyi penuh perasaan dan menekankan ayat2 yang makan dalam ni... wakaka

So bila dia tanya aku ni lagu apa, so mmg confirm kerat jari ar dia tak tahu. Nasib baik aku tak offer kerat jari... kalau tak???? oh teruk!

Tah macammana leh janji PSP???????Ha hambik! Dia jawab. terlopong beta...

Sob sob... terus ungkit siang malam. Padan muke akukan??? yer la encik Zamani... ku tahu kamu ada udang di sebalik batu sbb belikan aku camera kelmarin... bukan main lagi, kalau aku belek camera dia perli oooo

"Suka yang dapat camera tu?"

"Suke.... thanks b..."

"Bagus...i pun suke kalau u belikan i PSP..." CISSSSSSSSSSSS

Than ari tu dia temankan aku shopping...ku tanya

"Bosan B?"

"Bosan jugak... tapi kalau ada PSP tak bosan..." Damn!!!

Dan lagi

"Gud mud ka? Boleh belikan i PSP..." Oh sungguh tak sesuai...

Aku rasa dia berzikir siang malam kat telinga, mata ni tau... yer la yer la... insya Allah ada la nanti... paling idok nampaknya kena kuarkan credit card kat dlm peti sejuk la nampaknya... kah kah kah... *confessions of a shopaholic*

So abang Zamani, yang mana pilihan ati?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Atau ku beli, di kau pinjam dengan ku sahaja??? kui kui kui

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails