Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, December 16, 2010

Pak cik Anal dapat pingat

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Ok muke velagak Zamani dapat mengenakan aku semalam! Cis!!!!!!! tukar tektik plak....

Korang bosan??? Yer tidak dengan saya... hahaha... semalam? Baik punya... ooo perangkap aku dengan gate semua tak kunci...aku dengan baiknya kunci semua pintu bila masuk...masuk umah siap open lappy tu... tapi dia tak ada... menyeramkan.... tetiba bila aku nak tengok kelibat org tengah merangkak belakang pintu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gambar ni suci! aku nampak macam kelibat hantu pun ada...

Arghhhh!

Mak cik melompat! cis!!!!!! terkena...sanggup ko merangkak???!!! oooo ni kena berhati2 lebih2 ni... kot mana tahu dia buat aksi Spiderman plak... tahu2

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Turun macam ni... confirm akak pengsan...

Ok tu je... nak cerita... boring eh? pedulik! mau jugak cerita... balik ni tah apa aksi la agaknya... ermmm ni nak buat tangga terus ke bilik ni... kan?

P/s :- Sajer buat auto publis bila dia dah balik umah...so tak leh la dia nak pk tektik nak kenakan aku ari ni...kan? paling tak tektik tido... uhuhuh... kena pakai telkung masuk umah ni... uhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails