Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, December 20, 2010

Transformasi....

Alahai slimnya suami ku...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Perut laki ku tertinggal di umah...heheheh...alahai hansem la suami ku...kalah brat pit oooo...siapa yang cakap dengan aku muke Zamani macam Tony Yusoff? Tak ingat...kembang kuncup idung aku... bukan dia... sbb takat tony yusoff masih tak masuk standard hansem dia yang macam brat pit tu... hahahah... layankan impian suami aku tu ye...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gambar 3 tahun lepas... alaaa rindu KAIN baju kurung tu...la ni baju je muat...kain dia??? tah asal tah... kecut agaknya... eh kalau semua baju mengecut, rasa2 aku boleh tak spin badan aku dlm mesin basuh supaya kecut? lalalalala... layan.................

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails