Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, January 6, 2011

Tersenyum pada org yang bengang

Kembali semula kisah kejut mengejut...

Abang Jamani korang gagal mengejutkan akak kali ni. MAsuk umah sunyi sepi. Aku berdiri sebelah pintu hampir 3 minit. Terjenguk jenguk. Tak nampak lak apa-apa. Mesti kat atas. Kang aku naik bilik sure dia jerit kuat2. Tak leh jadi.

Setelah pastikan dia tak ada di sebalik pintu, atau merangkak (macam ari tu) serta boleh aku dongak tengok syiling kot dia melekat kat situ. Wakak kata sang lelabahkan?

Bukak TV tapi mengadap semua arah. Kira bersedia walau apa pun rintangan mendatang. Zamani serah diri. Kejung sembunyi di dapur. Wakaka...

Sbb aku selalu masuk dapur dulu kalau balik umah. Jadi habit bukan buat apa pun. Tengok department kat umah tu je.

Time dinner...dengan gaya budak kecik dia cakap

Zamani :- Ayang i love you more and more! but you love me less and less.

Aku :- Suke ati je. If i love you less, i tak masak tak jaga you.

Zamani :- NO! You dont love me anymore. Sbb you balik kerja tak cari i.

HA! Itu tak boleh kira. Kalau ku terjah masuk dapur confirm aku terperanjat ok. No no no... hang tu tak sayang bini nak bini mati cepat sakit jantung.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zamani :- Dulu balik kerja mesti cari i. Kali ni ko biarkan aku sorg2 duduk kat dapur? Sedih oooo

Siapa suruhkan?


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pak cik Onal... saya sangat kamu. Kamu je yang saya ada untuk saya cinta. Nan ado lain. Biorpun muke ku ketat sentiasa, tapi senyuman ini hanya tuk kamu... aisemennnn muntah darah la korang membacanya yer...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails