Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, February 8, 2011

hati yang berbunga2...

Pagi ni ku mulai dengan senyuman.... walaupun ada sikit kerisauan tapi aku hanya mampu doa semoga semua baik2 sahaja, semoga dia di lindungi di sepanjang perjalanan ini... tambahan mendengar lagu ni aku jadi sebak tapi gembira...

Wanna share dengan korang pagi2 ni...




Lihat awan di sana
Berarak mengikuti
Pasti dia pun tahu

Ingin aku lewati
Lembah hidup yang tak indah
Namun harus ku jalani

(Korus)
Berdua denganmu
Pasti lebih baik
Aku yakin itu

Bila sendiri
Hati bagai langit
Berselimut kabut
Berdua denganmu

Lihat awan di sana
Berarak mengikuti
Pasti dia pun tahu

Ingin aku lewati
Lembah hidup yang tak indah
Namun harus ku jalani

(Ulang korus)

Lihatlah awan di sana
Berarak mengikuti
Pasti dia pun tahu

Ingin aku lewati
Lembah hidup yang tak indah
Namun harus ku jalani

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails