Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Monday, April 4, 2011

Jangan buat macam tu

Semalam Zamani and me layan cerita Kayangan... Tengok tak cerita tu? Aku hanya layan cerita FAzura belakon. I like Fazura... sbb dia cantik. So jalan cerita macam haram pun aku tak kisah. So biasalah kami laki bini kritik hebat. Satu babak (wahhh ayat zaman batu) di mana Fazura duduk kat opis kerja lebih masa. Pekerja lain dah balik. So Fazura offer nak belanja bos dia makan. But kebetulan fon bunyi.... GF bos dia call. So dialog antara bos dngan GF dia mcm ni

Gurlfriend :- You kat mana?

Bos :- I kat opis la sayang...

Gurlfried :- Sorang je ke?

Bos :- Dengan Maisara (Fazura)

Of coz la GF dia mengamuk tul? Time dia kata dengan Maisara aku dengan Zamani tepuk dahi...

Bodo la asal gi cakap....

Lor dah tahu gurlfriend macam tu lagi mau cakap dengan minah nikan...

Bla bla bla.. aku dengan Zamani mengomel...pastu ayat Zamani

Zamani :- Tu la jujur sangat lelaki ni... cakap la dia sengsorang kat opis. Kan tak pasal2 gurlpren dia dah kacau...

Aku ;- Tu la cakap la dia sorg kan...

Tetibakan Allah mcm gerakkan ati aku... cube ko kat tempat Gurlpren dia laki ko tipu... wahhh tetiba sentap

Aku :- Eh! ni cerita ni je tau... kau jangan nak tipu aku mcm ni...

Tetiba akak emokan??? oh no no no... can not give any green light... hijau tua ka muda ka... never!!! Zamani gelak

Zamani :- Alamak! macam tahu plak... kantoi!

Gelak2... amboi suke ko! aku dari sakit kepala terus duduk

Aku :- B jangannnnnn...haaaaa.... jangan buat pasal...

Zamani :- Hahah tak la... kot u tanya i, i tak cakap dengan perempuan, i cakap la i dengan ben ke, dengan JJ ke, dengan Ryan ke...

Bulats mata aku....Ha! sokong2 jugak...korang nak sokong laki korang buat gitu... terus dalam ati tertanya balik...apa hero dlm cerita tu buat benda yang betul ke salah??? korang rasa??? letakkan diri korang dalam tu. Sbb aku tak suke watak gurlpren dia dalam tu. Gedik macam ulat bulu ok! Hahah pastu emosi tetiba kan??? hahah layannnnn

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails