Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, May 25, 2011

O.T.A.K

Ari tu makan kat kedai 22 Petaling jaya...

Lately me dengan abang Zamani dok teringin makan nasik lemak panas diorg kat sana... tangkap leleh air.... peluh makan panas dan pedas.


Than kebetulan, jumpa Abang Ajies dan Che Ta anak beranak.... kemain jauh depa makan sana. So Aisyah pun nampak aku, dia pun lepak la gurl talk.

Now Aisya dah pandai nak belajar membaca. So dia eja apa je perkataan yang dia nampak

Aisyah :- O oooo. T. A.K

Diam..... aku tunggu dia sebut apa dia eja. Tapi muke dia agak blur sikit

Aisyah :- O ooooo T. A. K

Aku :- Ha... apa bunyik dia?

Aisyah :- Ooooo T.A.K .... Otak?? betul ke mak long

Aku :- Pandai....

Aisyah :- Otak?

Aku :- Aah otak la...

Sambil tunjuk otak2 tak Aisyah

Aku :- Tahu apa tu otak?

Aisyah :- Tahu....

Kebetulan Aliya sedap menjamu otak2... hahaha...

Aisyah :- Eeeee aliya makan otakkkkkkkk!

Me??? Fengsan!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails