Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, June 10, 2011

Hampir tiga tahun tapi masih sama

Dah hampir tiga tahun aku kenal Zamani... bulan 11 tahun ni genap 3 tahun la. So betul istila akak eh...HAMPIR TIGA tahun...

Nov 2008 sejak ku terima gambar ni, ia terus menjadi wall paper PC aku kat opis ni. Dari Pc lama sampai tukar baru, aku tetap pilih wall paper yang sama.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hansem macam brad pit ooooo... hahaha

Gambar yang tengah baju puteh tu MMS pertama yang aku terima dari dia. Terus tak leh tido malam... alamak! betul ke??? hansemnya... hahah *statement gedik*

So tiap2 hari bukak PC dengan harapan ada semangat la buat kerja... lalala... nak letak frame gambo kat opis ni bukan tak leh tapi tak ada tempat, sbb keseluruhan ruang telah di gune. Ngeh ngeh ngeh

Cume time sentap dengan abang Zamani hati terluka geram jeeeee... time tu sungguh2 bukak segala window! Namun nak tukar wall paper ikan paus ka... wallpaper monyet ka... tidak mungkin!!!!

Aku rasa semua staff kat opis ni menyampah kot...wakakak... ada aku kisah?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tetap menjadi sumber inspirasi... and the best pic! Walaupun abang Zamani udah tidak kelihatan seperti gambar di atas tapi dia tetap org yang sama. Ermmm mungkin ke lepas ni gambar ni bertukar? Mana tahu gambar family plak...waahhhhh

Veranggan sekali lagi. Yo la ada anak letak gambo anak... aku? Nak letak gambar anak tekak ka??

Korang rasa PC abang Zamani macammana? Hahaha... tetttttttttttt...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails