Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, June 17, 2011

Kata Doktor

Kata doktor saya kurang senam...

Kata doktor saya tak leh ikut sakit saya, kena lawan. Kalau tak effect sampai ke tua...

Ok saya yakin...

Saya nak berubah tuk diri saya sendiri.

Malasnya nak jadi Rajin... (hahahah apa punya ayat da)

Rasa bos besar saya kat 'umah' tu dah bagi kelulusan cuti saya lagi 3 bulan... kena kerja la nampaknya yer...

Better saya ubah kalau tak saya susah... Zamani pun susah. Insya Allah tak ada apa-apa. Doktor kata senaman pagi2 dengan berjalan-jalan kat taman. Pukul 8 ke atas, cahaya matahari elok tuk kulit saya dengan si dia.

Erm tapi bila plak la nak pergi berjalan tu?? Kawasan umah saya berbukit bukau... ermmm kena gi tanah rata... tapi dia mana??? Ahad la gamaknya... jom abang Zamani setiap Ahad kita xcersice. Boleh gak membantu kecilkan peyut tu kan kan kan?

Satu je masalah... rasa2 abang Zaman leh bangun ke pukul 7 ari ahad??? Ermmm sayang bini kena la korbankan???

Masalah dia ke aku yang leh nak bangun karang? hahahahah! kantoiiii

2 comments:

Pnut said...

ajak abang seth nak???

CidaZam said...

hahah sudi ke dia kuar dengan kita? wakakaka....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails