Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, June 3, 2011

New phone

Ermmm...

Semua org tanya aku. Bila mau tukar fon. Uhuhu since incik Zamani dah upgrade his handfon. Me? Ermmm mmg minat Iphone but dalam masa yang sama bila org kata blackberry is better, bila try pakai fon orang lain macam tak syok.

Best ka blackberry? Kat siapa aku nak email? heheh apa jua jenis video tak leh view eh? (Kata org ler) I mean ko nak tengok youtube semua payah. So when u have facebook kalau ada video tak leh view. SEJAUH MANA KEBENARAN GUE TAK TAHU! GUE DENGAR ORG KATA!!! Ha! Cap lock lagi. Kang kata aku pandai tambah ayat plak.

Zamani offer me blackberry... ermmm tah tak rasa plak. Sbb i still sayang my E72 yang buruk di zaman ini. Kih kih kih. Boleh la kalau org tengok sekali pandang.... OOooooo pakai blackberry. Padahal???? Ngeh ngeh ngeh

Nanti la dulu.. tak terpikir. Sbb aku tak ada kepentingan. Now gila main game, PSP telah jatuh di tangan hambo setelah Zamani upgrade phone dia. So apa nak lagi? Update blog? I got my own Lappy. Erm update blog la sangatkan? Hahahah... kemalasan berganda2.

Facebook? I alredy deactivate my account. Wait till i rasa nak active back in FB baru la ku pikirkan nak teruskan gajet alaf baru atau tak. Semua tanya jugak why aku tak activate facebook. Ermmm boring la. Sorang2... tetiba abang zamani korang pun buat keputusan to activate account dia buat sementara waktu. So akak terasa bagai perempuan yang curang... wakaka tetibakan??? Apa kena mengena??

Yer la selalu dia bz2 bodi cek profile bini dia. Kalau ada tak kena je, terus je sesi tembak menembak. Bila dia tak ada, susah sikit. Kot aku terlepas apa-apa kat FB siapa yang menegur ku,kan? Lagi pun tak syok sbb sengsorang. Aku dengan dia plak jenis tak kose nak bukak cek accunt FB dia, dia pun lebih kurang je malas nak cek account FB aku. So kita ikut je la. Sok dia activate back, akak bukak la FB akak tu. Tapi seyes for time being semuanya nak malas.

Apa pun tak leh!!!

Nak tuju lagu bole? Hahah tetibakan??

Sekarang pun layan twitter je. Kepochi baca timeline org. Yang tu abang zamani tak kisah sbb kat blog ada timelinekan... so dia leh baca jugak check apa yang bini dia tulis. Hahah jangan tak tahu FB dengan twitterkan bagus tuk luahan rasa hati. Kih kih kih nak nak ko dpt laki yang peka! Bukan pekak

Sejuk je hati... contoh............

"Teringin la nak makan Pizza hut!" Balik je tahu2 kereta dah parking kat depan Pizza hut.. perh siapa tak suke kan kan kan?

Oklah aku update ni sbb aku kebosanan. Nak tunggu time nak balik je... uhuhu...tapi aku nak jugak tulis di sini. Aku tak la terasa nak tukar phone. Sbb buat masa ni tak ada motip lagi. Ok hint buat suami yang tak habis serba salah sbb tengok bini pakai phone cap ayam mas! Tak yah tak yah... we have interesting thing to do next two three month. So prepare jerk...aku minta je sok sok nanti... uhuh

Kejam tak binik Zamani?? lalalalal

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails