Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, July 2, 2011

Minggu Minggu ku

Ya Allah....

2 -3 minggu ni penat semacam... tak tahu la. Kerja kat opis melambak2. Makin ada asst makin aku rasa tanggungjawab tu berat plak.. bukan ringan. Sbb?? hahah kena la tunjuk kesungguhan org bawah kita kerja. Wakakak kalau tak memblog je kerja. Fb mmg dah tak ado dah. Kalau tak lagi la terhasut nak online sepanjang masa.

Balik je penat. Lepas kul 6.30 tu mcm lega lepas dr penjara. Imagine ko habiskan masa kau hampir sehari dengan kerja2 opis.

Solat asar semua kat opis. Balik je mesti terlelap! Tak pa la sejam wajib tido. Bangun kul 8 lebih solat semua, than masuk tido around 11. Hehehe

Aku perasa lately tido tak lena. Tak tahu la apa yang tak kena. Terjaga2. Kang terjaga kul 2 pagi.... than 3 pagi... pukul 5 baru dapat tido dengan tenang sampai ke pukul 7. Seminggu jugak la lepas Subuh. Sama ada aku mmg tak perasan jam bunyi, atau aku TERPADAM alarm kul 630 yang aku set tuk bangun subuh. Pukul 7.30 punya alarm terjaga la plak. Cube la terbabas??? hah tak yah gi kerja. Kah kah kah.

Tak leh.. nak ambik cuti pun rasa serba salah sbb dah banyak sangat cuti. Mc tinggal 2 hari je bole. Heheh... tiap hari doa jangan la sakit. sekali Mc doktor best bagi 2-3 hari. Perhhh haven. Tapi tak haven mana sbb kau betul2 sakit. Baring atas katil je la. Cuti pun tak banyak. Berapa hari je tinggal. Ni nak raya... me decided not to take leave. Tah abang Zamani dapat cuti ke dak raya ni. Yang penting we all kump cuti. Hujung tahun cuti sama2...hoyeh!

Pagi ni pun rasa letih...

Padahal tido awal semalam. Selalu tido awal bangun segar tapi makin letih. Adoiiii... tak tahu la. Bukan la letih badan tau. Letih otak! ha! tu yang penat. Rasa lemau je.

Hujung minggu ni tak plan lak gi mana2. Tak tahu la sekarang abang Zamani korang yang banyak buat plan. Bosan la tu... hahaha... kalau tak akak yang dok tarik dia sana sini. Now??? Dia lak plan nak gi sana sini. Gi umah FIL pun tak sekerap dulu. Kalau tak muke ni je kat sana... hehehe... Tapi bukan aku je kot, Zamani pun sekarang sejak umur dah meningkat ni dia pun letih. Lagi la dia travel dr Damansara ke Klang. Mau pengsan. Aku yang pergi balik org ambik pun tak larat. Dia pun balik2 je mmg membuto... imagine tido kul 12 malam (paling lewat) bangun kul 4 pagi. Mmg masak la otak kalau aku jadi dia.

Cume last 2 week dia start kul 8-6.30

Itu pun penat jugak. Sbb mengadap jam yang macam haram kat klang valley ni.

And for me??? Update all my account. Tak ada pending2 lagi... ermmm seronok. Kalau tak dulu bos minta report itu ni, aku suruh bagi masa... kali ni cepat je beb! epektip ko! Email sampai minta itu ini, itu jam jugak akak bagi report dengan bangga! Asst aku pun sampai gelabah tengok kalau dia tak siapkan kerja dia... cheh!!! pandai... dulu time handle sengsorang ko relex je tak buat kerja??? kan kan kan?

Umah?? 60% in progress... lama tul! semakin itu la aku semakin rasa sesak. Nak jenjalan pun aku sian dengan Cik TIpah sengsorang kat umah. Walaupun daku dalam bilik all the time, but at least ada la org kat umah. Dr incik Seli??? Wahhh org tua tu mmg dah kemaruk nak jadi remizer/broker aku rasa. Investor pencen yang terbilang. Korang leh cari dia kat pusat saham klang (Which i also dont know)

Rasa2 kalau dia stay KL, ermmm muke dia kat bursa saham sana ler yer... tapi main saham ni best jugak. I pernah try kat Uni dulu. Assignment dalam subject investment. Lecture bagi RM 500,000 dalam tangan so utilize la duit tu dengan saham2 yang ada... duit tu of coz bukan duit betul... akak bangga la, kat situ la jadi rapat dengan ayah sbb dia yang tolong advice pasal2 saham ni. Cume aku nan ado duit nak invest. Ibu selalu bising, cakap haram la apa. Well tak la... ikut cara yang betul ok la... kau beli saham GENTING of coz laaaa haram! kan??

Apa je aku melalut... ari ni tak banyak kerja. Sbb terlalu eeefesyen... aku tunggu org bagi aku kerja... hahaha... bye semua! nak main game on line.

P/S: Sejak dua menjak ni, i notice addicted to game... pantang masa luang, PSP aku yang pegang. Tak yah tunggu bulan 10 mcm aku selalu bebel... sbb Zamani gila dengan game iphone dia. So PSP aku yang punya! wakakak...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails