Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, July 14, 2011

Surat tuk suami

Dear Incik Suami...

Ku tulis warkah di blog ini sebab daku rasa sungguh bersalah dengan mu. Keputusan semalam buat aku terdiam seketika. Walaupun kamu tak izinkan ku pergi tapi aku rela dan benarkan kamu pergi dengan sesiapa sahaja yang menjadi pilihan mu...

Tapi!

Kamu tetap dengan pendirian mu... tiada yang penting bagimu hanya aku... sob sob.

Ini impian kamu.

Ini yang menjadi angan2mu.

Demi aku kamu batalkan rancangan kamu dan daku rasa serba salah. Sedih dengar pengakuan mu semalam. Bagimu tiada yang lebih penting. Tersentuh bila kamu kata

'Tak pa... bebila pun kita boleh pergi nanti. Yang penting you.'

Kita rasa nak polok je tapi awak tengah bawak kereta...ahahahha... kita peluk awak time tido je la yer.

Sebak kita tengok semalam kamu hulurkan 'impian' awak kat org tu... mesti kamu frust. Susah nak tengok diorg ni datang. Ermmm kita serba salah. Serba salah sangat2... tapi kamu masih lagi nak kita happy. Tak nak kita serba salah dengan belikan kita tiket 'Harry Potter' tayangan kul 11 malam, padahal sabtu kamu kerja pagi.

Adoi Encik suami. Kamu terlalu manjakan saya....

Tersenyum bila saya baca tweet incik Ben kawan kamu pagi tadi kat saya

'Pengorbanan seorg suami... you have yourself a great man'

Mana mungin saya dapat lelaki seperti kamu. Yang sangat memahami. Saya sayang kamu. Tak pa eh hujung minggu ni kita together2 gi jalan2... sekarangkan Mega Sale... kita tengok apa yang patut... kih kih kih.

Apa pun kami untung sbb adanya kamu. Sayang kamu selalu.

P/s: tetiba sound surat ni dah macam InaAcik lak... ni la gara2 layan surat roommate dia la ni... kih kih kih

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails