Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, September 3, 2011

Tip the AnaS

Tadi aku tanya Zamani, kenapa every time diorg kuar berempat payah nak jawab call atau reply sms isteri2. Kami bukan la nak bz menghalang aktiviti diorg adik beradik, but kadang2 risau la. Kot ada benda buruk yg berlaku ke apa,kan? Like few days ari tu, aku ok je tetiba terdengar cerita lelaki di simbah asid terus je jadi risau. Sekarang mmg tak selamat, lita ada dlm umah pun belum tentu jamin kita selamat.

Tapi Zamani ckp diorg tak angkat fon sbb malas. Kadang2 mengada2 nak suruh diorg balik. Cheh bini mana nak senang ati?

Aku :- kenapa nak buat isteri risau? Susah ke nak jawab? Tak nak balik sudah. Pilihan dlm tangan u per. Kalau i kita suruh balik pun bukannya balik, cube jawab.

Zamani :- ala confirm suruh balik punya. Sbb tu we all buat tak tahu

Aku :- kitaorg cume nak tahu korg ok ker dak? Hati siapa tak risau walaupun u all lelaki

Zamani :- so in that case sms us by asking 'are u ok?' Confirm I jawab ok. U tak perlu risau lagi since u nak tahu tu jekan??

Ermmm ok. Di terima akal. Asal nak marah2 panjang cerita, habis credit semuakan??

Ok from now kita anta gitu je la yer. Diorg balik lambat kita polok bantal je la. Hahah

P/s : semalam Zamani tertido umah mak. Kul 630 pagi baru balik. Aku terjaga gak kul 3 pagi tp malas nak call2. Nasib baik dapat hadiahkan? Hahah dia balik pun aku buat muke sehabis manis. Cube tak ada hadiah. Muncung ku sedepa! Hahah.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails