Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, October 12, 2011

Dear BFF

Dah sebulan aku tak dgr kabar berita BFF aku. Bila aku bersalin mmg tak online mcm selalu. Even before bersalin tu, kami jarang bual since she seem bz. So malas nak kacau.

Dia selalu ada buat aku. Dia juga tempat aku mengadu. Sihat ka dia? Bagaimana dgn keadaan dia? Dia selalu berkongsi cerita tentang masalah dia. Dan aku tak tahu masalah itu masih berlarutan atau tak?

Mungkinkah dia kecil hati dan terasa hati dgn ku? Hanya dia tahu kenapa aku ckp mcm ni. Aku tak salahkan dia sbb kalau aku di tempat dia aku jua akan terasa ati. Bukan la terasa hati melampai. But aku pernah di situasi dia.

Mesti korang tak faham tapi aku tahu dia baca entry ni.

Sorry my dear friend. Kalau aku 'menguris' perasaan kau. Byk benda yg aku nak cerita pada kau tp aku takut it make thing worst.

Tiap hari aku baca entry kau, and I know u been bz with ur new project. Tp aku harap kau tak jauh hati dgn aku. Aku sentiasa doa semoga kau terus bahagia walaupun dengan 'cara' lain. Kau byk tolong aku, tahu kepayahan yg aku lalui.

And I really miss u dear friend. Again sekiranya kau terasa ati, sedih atau apa sahaja. Aku minta maaf.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails