Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, January 12, 2012

Makanan tuk kurus

Terasa sangat gemuk sekarang ni! Lemak sana sini! Ermmm mmg aku mengaku nafsu lepas pantang macam boaya. Dah tu mana leh pakai bengkungkan? Ada bengkung yang beli mahal tu simpan je kat umah. Malas nak pakai. Ini la akibatnya!

Tp mmg la c-sec teruk betul! Perut ni mcm bole sumbat amani iman balik je. +@":/)_::)/;

Semalam nampak benda ni kat rak jusco. Tak ada price. Oklah mungkin harge paling mahal pun 7-8 henget. Ada dua kotak. Hati berbelah bagi. Ok ambik!

Scan kat kaunter RM 21.90 ko rasa nak pitam tak???

Beli 3 barang semua RM35! Pasai apa??? Dua barang lagi cili merah dgn cili padi. Aku pun terdiam la... Takkan cili merah and cili padi mahal sgt??

Yer mmg mahal yer. Cili padi RM 3.95 dan cili merah RM 9.99????? Betul ke harga tu??? Berapa lama aku tak beli cili? Kot kat tesco or giant aku tak pernah bayo lebih dr RM 5 kot???

Barang mahal rupanya... Padan la aku gemuk! Hahah ada kena mengena ke?

Makanan org nak kurus pun mahal. Tak yah makan la! Tapi nasib baik... Encik somi hulur dua puluh henget ganti balik sbb muke aku dah macam nak bako jusco semalam!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails