Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, January 3, 2012

Olay!

Abang zamani korg keep asking me apa dalam plastik beg guardian tu. Aku takut nak habaq.

Bila kali terakhir aku bz jaga muke?? Erm of coz sebelum mengandung amani iman. Lepas bersalin on off. Tapi lately tengok muke kusam. Mata mcm kena tumbuk. Pipi tembam tp loyot! Nak pakai botox uhhh tak mampu. Mana bole punkan?? Awal 30an da pk pasal botox??

Aku nak pakai 'lado haba' yer ke? Produk jepun. Sampai aku x faham apa botol tu tulis. Haha. Ada ati. Mahal OOOO benda mahal otak set mesti elok. Tapi nak beli satu set tak mampu. Bukan x mampu, takut bazir tak kena kulit. Produk jepunkan elok. Kulit asia.

Than nampak benda ni. Aku mmg pakai nite and day cream olay. Ari tu (setahun yg lepas) aku dpt discount satu cream 49.90 sekarang 69.90! Pitam beli dua RM 140. Beli ke tak? Ada sikit kat umah. Pakai tak habis, nak beli lagi??? Yang botol tu RM 129. Bila nampak promotion RM 148, korg rasa berbaloi tak?

Tutup mata je la... Rindu nak dgr pujian suami mcm dulu. Kui kui kui.

1 comment:

Mimy Hamid said...

aku tukar olay gak tp 7 in 1 tu...tapi mcam ko on off ..now tukar sabun susu beras...tgk la nanti hasil nya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails