Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, February 16, 2012

kadang kala

One of my follower ada kisah sedih sendiri, walaupun aku tahu blog tu blog yang baru, tapi aku dapat rasai...

hanya menulis mengubat segalanya... bukan nak menjaja atau meraih simpati org. Tapi menulis adalah salah satu medium kita luahkan segalanya. Pasti ko tak nak melihat mereka ni meraung, termenung macam tak boleh move on kan?

Aku dapat kekuatan dari Zamani selama ni...

"Tulis la yang... luahkan apa you rasa... others tak perlu tahu..." Aku masih ingat kata2 Zamani tu.

Setiap kali baca blog mereka yang senasib dengan aku (or lebih teruk dari ku maybe) aku masih tak dapat lupa rasa sedih tu... even now Amani ada menemani... aku sering tersenyum dan sentiasa terdetik dalam ati... kalau aryssa ada, tentu dia main dengan Amani sekarang. Tentu dia kacau Amani Iman. Tentu dia sayang Amani Iman. Tentu dia nak Amani Iman pakai sama dengan dia.Tentu dia menjerit2 memangil diri dia kakak... tentu aku dengan Zamani menjadi sebahgian dari family tarzan, terjerit2 panggil dia yang mungkin mengacau Amani Iman... kan?

Sbb itu mulut ni selalu memanggil Amani Iman 'adik' . Sbb Amani Iman ada seorg kakak...

Yer aku tahu semua kententuan Allah. Dah tertulis ini takdir kami. Jangan salah faham. Kalau kenangan itu indah, kenapa kita nak lupakan?

Sorry petang2 ni emo... bila baca tulisan yang sedih, mula la nak kongsi rindu di hati...kan?


Free Image Hosting at www.ImageShack.usCidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails