Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, May 2, 2012

'Iman' yg kurang sabar :)

Salam....

Amani iman br lelap mata. Today aku dgn zamani ilang sabar sikit dgn amani iman, yg merengek. Oh cuti2 mcm ni dia buat perangai. Dah ku kata jangan puji dia baik bebenor tak buat perangai. Urut dada la jugak. Aku pun tak tahu. This morning dia bangun. Selalu hok hek sikit je. Pastu bawak diri. Kalau rasa lapar ke nangis pun sikit2. Pagi ni akak melompat atas katil terperanjat kot dia tersepit ke, jatuh dr katil ke apa ke. Melalak mcm org pukul dia. Imagine la! Pagi2 aku kira sempat la kemas diri nak bangun angkat dia. Ni idok!!! Mcm mak lampir ok bangun dukung dia. Dah dukung baik diam jerk.

Lepas mandi pun sama. Nak bg makan pun payah. Tolak2 sampai tumpah bubur. Aku siap pukul tangan dia. Mulut tak nak bukak. Last2 eksen nak muntah! Apa kono ekau nakkkkk!

Yg syok dia buat perangai nak keluar. Td da la rasa mcm matahari kat atas kepala. Bagi susu tak nak, air tolak. Siap masuk dlm bilik pasang aircond tak mau jalan. Aku dah syak dia boring dok uma, nak jalan ler tu. Ambik kunci kete senyap terus. Layankan dia dlm kete. 5 min je tgk kete tak gerak nangis lagi.

Pestime jadi tarzan! Tengking dia dlm kete. Da la panas! Ko bikin mak ko ilang saba. Da la aku peyedkan? Sakit sipi2 tu ada lagi. Pandai lak nangis lentok kat bahu. Terus rasa kesian. Panggil zamani ajak round taman dgn kete. Terus diammmmm!!!! Adoi la iman!

Tp ari ni dia byk merengek la. Aku bole rasa buntu jap. Kalau dia bole ckp senang keje akukan?

Just think positive. Syukur dia hanya tunjuk sikit. Dan selalu bandingkan nasib kita dgn org yg lebih teruk. Aku boleh lemaskan diri kalau tgk anak org yg super duper dupest noti. So syukur anak ko merengek je. Hope esok lusa dia ok la hendaknya.

Now dia dah tido. Sempat aku bisik 'asal adik buat perangai ari ni? Letih ibu nak faham' dia jawab dgn bahasa baby yg meneran sore mcm warning kat aku yg dia bukan suke2 nak nangis. Hahah.

Zamani cukup marah kalau aku kata gf dia noti!

'Ha sebut la banyak kali amani iman noti, sok dia noti u yang x tahan' glup!

Doa ibukan selaku di kabulkan? Asal aku kata gitu? Let's change noti to 'baik'

Ok arrr mengantuk suda. Nite2 semua
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails