Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, June 17, 2012

Gurl or boy?

This is amani iman's outfit ari tu... Kita jumpa my cozen dtg dr singapore. Since dia x tau nak dtg umah and masa agak limited maka kami jumpa kat luar.

Pendek cerita kami tengok baju kurung tuk amani iman. Kot bole pakai tuk raya nanti. When the sales girl tanya aku...

'Anak akak ni perempuan ke lelaki' aku, zamani and sepupu aku tercengang

'Arr pompuan la... Kasut pink and ada sepit rambut dik... Mak dia masih waras idak la akak nak pakaikan dia mcm ni kalau dia lelaki'

Well jawapan aku agak kasar. But come on la... Muke perempuan tu agak tenang. Dia explain selalu bila dia tegur pompuan baby lelaki, dan begitu sebaliknya. But still... Kalau x ada kasut pink berreben dan clip rambut aku faham la. Plus kita tgk baju kurung kot, bukan baju melayu.

Terus kuar dr kedai. Oh tuhan... Haha lawak pun ada. Sbb tu selagi bole aku nak kumpul baju amani iman gaun2. Gaun bebudakkan chantik2. Me will make amani iman look ladylike,insya Allah. Biar pun dia minat bola. Hahah
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails