Aku tak nak la kecohkan. Tp geram punya kes. Tapi x pa la... Siapa penghantar email ni tak yah tahu. Tapi ini surat/email from sales director. Haiyooo... Aku ada jugak customer from indian and china. English diorg mmg tak berapa superb tp bole la faham. Tp ini dr malaysia. Sumpah mmg cerewet satu hal. Belagak tak hengat. Aku rasa dia lepasan OXPOT kot...
Tengok ayat yg dia nak ckp kot umur 25 tahun tp ckp mcm budak 8 tahun. Haha yer ke tu yg dia cube sampaikan? Ke dia ckp diri dia sendiri??
Bukan hina la... Tp berbudi bahasa la. Marah macammana pun bawak la bincang. Memula aku dok minta maaf je atas sbb2 tertentu. Lepas tgk email dia yg konon nak complain kot, aku rasa menyirap. ko tak suke department aku??? Aku lagi la tak suke ko dow!
Benci dgn org2 yg tak berpelajaran tinggi. Ini la jadinya.
Baru skrg aku tahu kenapa kat university dulu ada course 'business and professional ethics' one of the reason ada adap sikit dan sifat professional bila berhadapan dgn client, maupun rakan kerja. Adap tu penting.
Sometime aku shoot gak email yg keras2 kalau aku marah. Tapi apa kita dpt??? Ganster je la...
To this ivy... Simpati oooo dgn kamu. Bahan lawak je.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
No comments:
Post a Comment