Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, July 15, 2012

Saya dah ada gigi

Aku beli baby toothbrush ni time pureen sales. Time tu aku mengandungkan amani iman 7 bulan. Harga??? Seringit jerk. Hahah. Tangan gatal walaupun aku tahu aku akan simpan setahun atau dua tahun.

Bila anak da ada gigi... Bukan satu, tp dua!! Haruslah aku yg over! Miah miah miah. Baru gune pagi ni. Memula dia tak nak. Lepas syok... So comel. Pakai kat jari dan urut gusi or berus gigi dia.

Yang best, sbb dia ada bekas. Tak la aku risau kotor ke apa. Bawak mana2 pun senangkan? But gosok without ubat gigi yer. Uhuhu
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails