Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, November 20, 2012

Amani at my office

Hari sabtu normally aku akan bawak amani pergi office. Sbb sabtu pun selalunya tak banyak kerjakan? Bole la kalau dia nak kacau. Anyway senang sikit sbb aku ada bilik sendiri. Bukan bos ok... Aku ni secret keeper. Hahaha A.K.A penjaga dokumen2 penting. Tak ada maknanya manager ke apa. Kih kih kih... Tu yang syok feeling boskan?

Nak gosip? Jommm ke bilik kak shida

Nak sembunyi dari bos? Jommm ke bilik kak shida

Ok... Lari topic.

Budak ni kalau ada org dia malu2 sikit...kalau tak dia jadi mcm ni la.


Buat rumah sendiri. Jalan merata. Padahal belum tahu jalan pun. Meniti sepanjang rak kat situ.


Mmg syok la kalau boleh nak bukak kabinet tukan?


Tengok muke noti.... Cakap pun tak nak dengar. Or may be nampak mak dia sibuk snap gambar anak? Kui kui kui


Dah tu terdiam jap pikir nak buat apa.


Lepas tu sibuk menekan kalkulator. Nasib baik la rosak... Tekan la nak... Esok boleh ganti ibu kat situ... Wakakak


Bebudak opis aku semua suke budak. Suke kacau, amani iman ok je main. Tapi kalau nampak org dia mula la segan buat perangai. Org berbual je dengan aku, dia punya takut macam aku nak bagi dia kat orang... Haiz...


Sila abaikan meja ku yang berselerak tu... Hahaha.. Anak sendiri pun pening kepala tengok. Ekceli aku tengah bz nak mengemas, setengah jalan on friday. Heheh tu jadi mcm tu. Masuk si amani iman lagi la bersepah... Uhuk!

Betul ini bukan alasannnnn


Pengacau utama... Minah ni mmg geram dengan amani iman. Amani pulak takut dengan dia sbb dia ni kasar sikit. Macammana nak meminang amani iman ni cik nor!jangan risau nak, sok kalau anak dia buat hal, mak dia pulak bertindak kejam dengan kau,ibu potong gaji cik nor kasi habis... Hahaha

Setitik ayo mata mu, ibu potong sepuluh henget sebagai ganti... Maka nangis banyak2... Padahal anak nor ni kalau jumpa si amani, anak dia yang nangis lebih, hahah cam ner tu?

Ok sebagai bukti mmg meja ku bersepah sbb nak kemas adalah benar...

Cer lihat

Betulkan? Hahaha... Tak tipukan???

Seyes meja bersih, i yang tak tenteram buat kerja... Hahaha... Semua akauntan gini ke atau aku sorg ajer? Dasarrrrr!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails