Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, December 20, 2012

Thank you Tok mama



Ok video ni aku ambik time amani iman sakit. Dia ni sakit tapi syukur la dia nak makan. Time ni dia dua hari dalam hospital. Kalau korang tengok bengkak mata dia... tak tahu la... org tanya aku pun tak tahu sbb apa bengkak...

Nak kata dia bengkak sbb demam... mungkin jugak

Nak kata dia bengkak sbb drip... mungkin jugak sbb dua hari kat hospital dua setengah botol drip masuk dalam badan dia.

Nak kata dia bengkak sbb tido...mungkin jugak. Sakitkan? so bangun sekejap tido memanjang.

So im not sure... hari tu mmg dia tido je. Badan tak larat. Dengan mak dia badan tak larat. Makanan hospital mmg amani iman tak sentuh. Perangai macam bapak dia. Memilih makanan. Tak nak makan sepital. Tak nak minum air puteh. Susu pun kurang. So mak mertua buat bubur nasik yang di blend. Memula dia tak nak makan. Tapi aku paksa jugak... agaknya sedap... banyak dia makan.

Sudahnya, tok mama bawak bekal sepanjang dia kat sepital. Makan bubur tu je la. Oklahkan... dokor pun teruja!

Ini budak sakit tapi kalau dia makan banyak bagus lor....

They not so worry la kira. Susu kurang pun tapi banyak makan bubur dah ok lah tu...

tengok video ni sedih sangat... siankan? Lapar anak aku... org sakit. Selera makan tak ada. Tapi sedap mmg dia makan banyak la...

Tuk tok mama.... Amani dengan mak abak amani ucapkan terima kasih... tok mmg the best! time amani masuk sepital, mak dia pun tumpang sekali dapat bekal makan... hua hua... bertambah terus berat badan. Cancel terus diet aku... habis apa ko nak buat kat sepital tu? dah la line internet tak ada... balik2 aku makan je la...

Makan bekal mak bagi

Makan bekal mak aku bagi

Makan bekal hospital bagi

Makan bekas makanan yang zamani bungkus tuk bini tersayang... hahahah bukan salah aku sbb dia tak tanya dah makan ke lum. Beli wa bedal jerk... kih kih kih...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
CidaZam bercerita lagi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails