Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, March 6, 2013

Gedik gedik

Salam

Amani dah setahun 5 bulan dah... Cakap tu belum lagi. Tapi takat panggil abak tu laju ler...perkembangan dia tak banyak sangat. Cume kaki shopping. Pantang gi shopping mall... Ko bawak speed mart pun dah terasa macam shopping kat klcc dah... Hahaha... Sian anak aku

Than kaki ipad.

Now? Dia dah pandai control ipad 97 percent. Sejak abang rayyan stay sini, lagi bertambah bijak. Perh terkejut. Dah pandai main puzzle ok! Aku tak tahu sama ada dia menghafal or main tekan je apa dia nak tekan. So far match alphabet dah takat E...

A for ant
B for bear
C for cat
D for dinasor
E for elephant

Masuk F dah bosan... Hahaha so menu home terus!

As mak, teruja ar.... Hahahaha... Macam aku cakap bit confuse. Kalau buku, ko tunjuk dia tak minat, may be sbb tak gerak kot.

And now! Nak tido mmg gedik dengan me. So far time tido dia pukul 10 malam. Kalau dia tak mengantuk, dia main ipad. Tapi kalau nak tido ni, aku bagi dia gune iphone je. Dengar cerita. Hahah zaman teknologi, ko download je la cerita animasi, dia layan. Try jugak aku bercerita, dia bosan. Terus tutup buku.

Tapi that nite. Aku try ambik gambar dengan dia. Ipad berat sangat. So used iphone. Sumpah! Semua ni amani iman posing ok. Aku tak tipu, bukan aksi spontan. Tapi dia yang posing. Ko bg arahan je

Amani cepat senyum...

Amani cepat jangan pandang camera...pandang ibu cepat

Amani kiss ibu...

Amani tengok sini....

Bila dah snap dia yang kalut nak tengok... Dah? Dah? Hahah dia tanya kita plak sbb nak tengok hasil gedik dia...

So ini hasilnya...


Pic 1: Amani senyum and tengok ibu....



Pic 2 : Baring and look at the camera...




Pic 3 : Amani smile! (Ok pacifier menghalang)




Pic 4 : Amani! ( terus tengok camera)




Pic 5 : sayang ibu! ( terus cubit pipi ibu yang tembam dari dia) hahaha



Pic 6 : Chzeeeeeee



Pic 7 : big kiss! ( love this pic)




Pic 8 : ok flying kiss.... ( syabas bete!)

Ok genetik darah abak yang mengalir mmg la kuat...

- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Bilik kami

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails