Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, May 10, 2013

It 4 year being together2....

Salam 1 Malaysia...

Alhamdulilla hari ni genap la saya memegang title 'Puan'. Tak tahu la kalau abang Zamani nak kekalkan jawatan saya tu di Parlimen dia... wakakaka... banyak ko punya kusi kat parlimen? Kena mengaku kerusi yang kosong ada 3!

Tak sesuai ko ni Cida!

Tiada apa yang nak kabokan... semalam hanya samar sahaja. Selalu beria kad bagai. Tapi kali ni kertas kosong. Hahaha.... ini adalah realiti. Kita perlu tukar mentality kita. Wish2 pun tak ada... aku pun lupa aku beli hadiah ni. Tak tau la uols nak beli apa... semua dah beli... hahahaha... kebetulan spek abang Zamani since we all belum kawin tak tukar. Dia temankan aku pergi beli lance try2... aku tengok dia hansem lak... terus je cari masa beli. Dah tu simpan... kalau semalam aku tak bukak almari aku simpan, aku pun tak tahu Anniversary kitaorg yang ke 4. Hahahah

Dengan Cik kecik yang sibuk... aku tulis dia pun nak menulis. Mmg tak sempat nak beli kad atau apa...nampak la paper beg dan kotak2 yang kita dapat time besday Amani Iman tahun lepas... hahah rasa kejam kalau gune kotak2 tu... hehehe... letak je di sebelah phone Zamani...

Panjang cerita...

To encik Somi...

Saya sayang kamu... Kamu la segalanya buat saya...

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Happy Anniversary...

Luv

Your wife...




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails