Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, May 31, 2013

Melaka with love Part 2...

Salam...

Memula fb, than wechat telah menemukan dan merapatkan kami kembali. Tiba2 rassa rindu dengan kawan lama... Masa belajar kat kolej. Memula aku dengan Linda. Than rapat dengan Ely dan marhana.

Aku paksa diorg join group wechat. Hahaha... Mmg haruk la. Zamani pun jeling je. Macam over bini dia gelak sakan.



Mereka tetap macam dulu. Tak berubah pun. Rindu sangat. Dengan wechat aku rasa kami macam dulu balik. Ada masalah kami berempat la.





Meh aku cerita sikit la kawan2 aku ni. linda mmg kawan dari mula aku start kat kolej. Punya kenal2 rupanya dia pun org kampung aku je. Tapi family dia menyewa kat kawasan taman compare aku yang duduk dengan nenek. So kami dah macam kembar, apa pun nak sama. Beli beg, beli baju. Cermin mata. Semua la...

Si Mar pulak kawan rapat dengan si ely. Mar menyewa kat kawasan kolej. Than aku, linda dan ely mmg duduk luar. Jauh dari kolej. So bila ada break je mmg bilik mar jadi tumpuan kami.

Yang Ab??? Kita org tak suke kawan dengan dia dulu sbb dia kasar. Tapi tah... Lepas dah kawin, dan ada family sendiri, kami rapat dengan dia. And she not bad. Mungkin lepas join krusus jenazah dia insap join group kami ni... Hahah lawak betul bila dia wechat kami berempat cakap dia takut sbb penceramah nak cari model jenazah... Lol...


Pukul 8 malam, kami berjumpa kat mcd ayer keroh. This is us...


Bila dah jumpa mmg 3 malam pun tak cukup. Lama tak jumpa diorg. Kecoh mcd tu dengan suara kami semua.


Mar duduk rembau... Terima kasih kerana sudi turun, walaupun dia kerja wesak day ari tu.


Me and ab... We share alot of thing. Susah senang aku pun dia yang menjadi penasihat....


Ini la linda... Budak yang sekolah tak habis2 (cikgu sekolah) hehehe


And me and ely sharina. Ely dengan aku ada persamaan yang best sikit. Beza aku dengan dia aku tua 10 hari dengan dia. Dan amani dengan raudhah (anak ely) jugak 10 beza... Yah... We all berempat September baby... Baby la sangat aku pun!


Gambar ni pasal apa eh? Hahah candit! Yeah amani mmg folo mak dia... Huhuhu



Layan je la gambar...


Motip ab??? Hahahaha... Aku mak tunjuk anak dak linda dengan anak ab bergusti dalam tu... Hahaha mak2 bukan main sopan kat luar... Hehehe




Ha dah jadi rupa ini dah... Mesra sungguh.


Amani sangat buas... Tengok je muke zamani yang stress. Bagi chan je abak... Ibu lupa diri kalau jumpa kawan2.



Amani iman dengan ab... Punya susah dia nak bergambar, tetiba senyap pulak... Or may be she know ab...maklum la... Penasihat dan pendengar ibu yang baik... Aku mmg rapat dengan ab... Siap nangis2 sms ab dulu... Hahaha...tu amani kasi chan tu... Heheh kalau tak??? Mmg tak ada la dia nak org.




Main kepala bapak dia... Nampak muke zamani dah macam nak telan dah tu.



Amani mmg pandai ambik hati bapak dia. Sbb tu abak sayang amani more than ibu... Sob sob... Betul uols. Amani kalau kena marah, dia akan buat benda yang buat kita nak tersenyum tau... Pandai ambik hati bila dah salah.



Dia cuba letak benda tu kat kepala bapak dia... Konon lawak la...



Yes its funny abak! Hahah ibu nak gelak takut abak ko marah... Hehehe...

Hai... Tah bila nak jumpa lagi yer... Insya Allah kita jumpa lagi. Tak puas rasanya jumpa. Sbb mar nak balik. Banyak gelak dari bercerita...

Will sambung lagi nanti...

- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails