Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, April 27, 2010

Aku tak percaya!! Cintaaaaa (wakaka)

Tak ada makna ku tak percaya cinta... tu gimik je...

Ok semalam ku balik di kejutkan oleh en suami kat belakang pintu.... alah bukan kejutan hadiah ke apa... dia sergah aku time masuk umah... nasib baik aku tak mati... kus semangat!

Duduk2 berbual bual sambil gurau senda... Zamani tanya pasal booking hotel semua... so cerita2... aku terdiam kejap...

"Eshhhh macam tak percaya je..."

"Tak percaya apa?"

"KIta da kawin nak setahun... means dah dekat setahun kita stay umah ni sama2..."

Laki ku tersenyum ...

"Hang bosan dak idup dengan aku??? Menyampah ke?" Tetiba cari pasalkan... soalan cepu cemas

"Apa you ni???" Terus je dia cubit pipi akak lembut...

Eshhhh tak percaya masa berlalu dengan pantas...

Semalam waktu makan malam... abang Jamani bersuara

"Anniversarry part one ni you plan la ye.... buat apa nak buat... part 2 i plan... ok??"

Ku blur... ada plak part 1 and 2...

"Tak faham la..."

"Yer la this is part one.. 10 may... part 2 is 1st aug... tu i plan..."

Ha???? 2 kali anniversary??? ini yang akak suke ni... yahoooo!!!!

Dah nak setahun rupanya ku berkongsi segalanya dengan lelaki ini... sesungguhnya aku adalah jenis org yang tak suke berkongsi barang... tempat tido... bilik... apa sekali pun... aku mmg kedekut... aku tak biasa tido berteman... tak lena kalau ada org di sebelah... lagi la kalau org tu berdengkur, sbb aku mudah terjaga... tapi lepas kawin, tak ada abang Jamani ku jadi rindu... ku tercari2... yang tak best tido ku tak lena bila dia nan ado di sebelah...kalau dulu ku terjaga bila bunyi bising... dengkuran yang kuat buat ku berjaga sepanjang malam.... tapi lepas kawin tak ada bunyi dengkuran abang Jamani tu la, aku mudah terjaga... pelik bukan?

Percaya tak??? hebatkan cinta??? ia boleh merubah segalanya...

Cepat la Khamis.... nak melawat kampung koboi kat A famosa.... uhuhuhu....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails