Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, April 13, 2010

Hari malas memasak

Minggu lepas adalah hari malas memasak... ingat macam sehari dua je tak mo masak... sekali meleret sampai ke hujung minggu...saya ni idok la pandai masak... mcm ku kobakan, kalau nak di ratekan rasa masakan aku, tak tentu lagi boleh masuk carta... tapi org kata nak jaga ati suami kena bermula dari peyutnya... sedap tak sedap belakang cerita...

Selagi abang Jamani tak suruh berhenti memasak, selagi itulah aku kena masak... org kata jangan ambik peluangkan?

Since last week aku datang bulan, maka mmg confirm aku tak larat nak masak... dengan nak demamnya... abang Jamani bawak makan luar...

So tekak teringin nak minum air cukulat kopitiam mana2... kebetulan ada satu cafe kopitiam bangi kat are umah aku... so kami pun nak menerainyala...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Keadaan sekitar amat memuaskan ati... sini ada wifi... so not bad... umah dah ada wifi lagi mau duduk luar jugakkan???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Yang puteri dan putra lilin tak leh rasa panas, ada ruang aircond jugak... tapi of coz laki aku mmg pekerja amal menghalau nyamuk... so kami prefer dodok luar ajo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

bahagian kaunter...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Konsep kopitiam bangi sama macam old town... tapi since abang jamani hanto email ada kaki katak dlm mee kat old town, selera akak putus terus! Tu yang mengidam nak try kopitiam lain ni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sambil menunggu makanan sampai, sambil2 tu ambik gambo tuk sumber cerita dlm blog.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Memainkan peranan sebagai PA di singgah sebentar

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Abang Jamani pilih air Ipoh white coffee... tak tau la teman kenapo dio minat bobonar dengan air ni... aku apa lagi? Choc panas... ak minum yang sejuk tengah tak sihat... lagi pun dengan harapan nak kempeskan peyut... tapi punah harapan cawan cinonet... iyo2 je puji kata murah RM 3 henget... ku bayangkan bagi mug ke apa ke... kecik ni... ermmm mmg standard la kalau gitu... nan ado murah atau mahalnya...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jemput minum....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Aku order roti tuna ajer... not bad wei... dah makan baru teringat nak ambik gambo... sori ye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails