Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Thursday, May 27, 2010

Adakah sangsi itu satu ke salahan?

Ternampak a few pic yang di upload oleh company Zamani kerja on Saturday nite... Suami saya bersuka ria bersama kawan2 kerja sbb opis menganjurkan makan2 kat Damansara... dia macam biasa ajak... tapi aku lebih suke duduk umah...

Kadang2 masing2 nak juga spen masa dengan kawan2... so pagi ni satu hari ku dok tengok pic yang di upload oleh kawan2 dia... sob sob... berderau ku lihat gambar2 tu... ermmm macammana nak cakap eh... very the sosial... korang sendiri faham la yer...ala ala mat salleh... heheh kata kerja Australia... wakakak lariksss tak macho la kalau ikut adat Saudi Arabiah.... heheh

Looking at those pic, ku terdetik... eh laki aku pun ada ke ambik gambar aksi2 yang tak sedap di pandang ni? Gigih cari satu persatu... hati berdebar2...jangan Zamani... jangan cari pasal... ingat cincin di jari dan tanggungjawab di bahu... wakakak...

Lepas satu kawan ke satu kawan dia aku tengok... heheh tak baik akukan sangsi dengan suami sendiri... bukan apa... dia cerita detail kat aku... cume yer la... FB ni ahli keluarga semua ada... walaupun kita faham, org lain tengok tak sedap la... dan aku malas nak menjawab soalan2 cepu cemas ni... aku selalu warning Zamani... i dont care how much u close pun dengan kawan2 perempuan you, tapi tak bermakna u boleh bergambar sentuh diorg, peluk diorg... gambar tak menunjukkan 'she my best friend...' or ' we like bro and sista!'

I dont see any pic of you and Ijat berpeluk pun... kenapa nak peluk org lainkan? Itu bukan alasan... walaupun aku kenal kawan2 dia... mereka kenal aku... tapi org sekeliling aku tak kenal... so tak nak la tanggapan buruk tu ada... i trust my husband... bila dia kuar ke apa, idoklah aku rasa tak selesa... rasa tergugat ke apa...Alhamdulilla...

Cume time tengah tengok gambar2 tu... i kindda like this pic...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

All alone... hehehe love you baby...ini baru la nama betul2 bujang.. heheh i like... muakssss... u gain 10% trust from me...uhuhuh...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails