Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, May 28, 2010

berdua2an???

Ni pun cerita lama... aku ni dok upload and save semua dalam draft je...time ni kami gi Putrajaya... nak ambik reket badminton kat umah ibu...Zamani tiap Jumaatkan ada game... so ayah adalah reket... tak gune better gunekan?

Tapi ibu dengan ayah ku tak ada... mengantar Didi gi kelas tambahan... maka kami berdua merempatlah dia taman permainan bawah...gigih cari tempat terang... dulu time berchinta ko cari tempat golap yer! tetttttttttt! hahaha... bila dah jadi suami isteri risau plak...

Tak la... tempat gelap banyak nyanmuk... ni yang terang pun aku rasa kalau aku boleh gigit, kunyah nyamuk2 tu... aku buat! tak cerita banyak!

Pastu berlakulah aksi gedik! Ha muke aku buruk... menyampah! Camera tak sharp... hahah tetiba nak salahkan camera eh...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bersama abang botak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Di bawah sinaran lampu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cubaan ambik gambar sendiri tak jadi... eh eh ada org enterperem la...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hansem muke laki aku yer... mcm mana leh berkenan mamat ni ye???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Cubaan lagi... aduh time ni muke di landa jelawat... bertepek2 kat dagu ko! nampak tak?? pipi boleh tahan jugak... ni gara tukar pencuci muke... hambik ko!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Budak yang consider bapak budak ni tak tahu la bila dia nak berhenti main game... heheh tak pa main main... main game tak pa, jangan main perempuan... harus ko! ku buat di kau sambal belachan! heheheh

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails