Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, May 16, 2010

masih terasa

sori my lappy tinggal umah my family in law kat shah alam. zamani dah mula bz dgn game football manager dia. maklum la nak world cupkan. kena train la... poyo. Anyway ku update melalu fon.So sori kalau ada silap yang bakal anda jumpa nanti. i dont know, mungkin akan ada yang bosan bila menyentuh tentang kesedihan, kerinduan yang ada pada diri ku ini. Even Zamani sdri nasihatkan aku jangan mention pasal anak kerap sangat... ada yang tak suke dan meluat. i talk about it selalu in my old blog. patutnya dalam new blog, aku nekad tak nak cerita mengenainya. Tapi aku tak sekuat itu. i never mention secara lisan dengan sesiapa pun, not even zamani. Apa la sangat yang aku lalui ini,kan? kalau nak di bandingkan dgn mereka yang di duga dengan lebih berat lagi. Puas aku pujuk dan memotivasikan diri ni, tapi gagal. Tak tahu la, setiap kali aku solat, aku minta kekuatan tuk lupakan semua kesedihan, dan berikan aku kekuatan tuk lalui segala spt biasa. Tapi semua itu ku lalui seketika. Dan setiap kali bila balik shah alam, melalui kawasan perkuburan di mana kami semadikan puteri kami iti, hatiku menjadi sungguh sayu. Terutama malam... i miss her so much. Sesuatu yang aku tak dpt sembunyikan. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails