Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, May 16, 2010

Happy Teachers Day

HAPPY TEACHERS DAY TO ALL TEACHERS IN MALAYSIA....

Gambar sekadar hiasa... wakakaka....


Spekong lak aku yer...

Tak pernah aku kisah hari guru ni... dulu time sekolah pun, aku hanya di paksa menyambutnya... ahak! kijam tak? tak iklas yo? idok la... budi cikgu2 di sekolah ku sentiasa ku kenang... tanpa didikan di peringkat pertama, na mungkin hambo di tempat hambo sekarang... walaupun gaji ku tak la setinggi mana... tapi bule la nak menyara diri sendiri... uhuhuh.... terima kasih wahai cikgu2...

Tapi dedikasi ini ku tujukan buat mereka yang berada di sekeliling ku...

Terutama buat 2 org adik ku yang aku tak pernah terpikir la bebudak ni jadi cik gu... sedih aku tak ilang lagi ni... mereka jauh dari mata ku.... nasib baik la sekarang ni yang jauh pun leh jadi dokat... tak la terasa yer dak....

Mereka yang aku maksudkan ini adalah

Buat Cik gu Herry...


Buat Cik Gu Rizal...

Diam tak diam dah dua tahun mereka berkhimat mendidik anak bangsa...tak pernah aku pikir mereka akan memilih kerjaya ini sebagai kerjaya tetap mereka... i knw them very wel la! Tapi manusiakan? Rezeki , jodoh maut semua telah di tetapkan olehNya....

Dan paling aku bangga bila mereka tidak lupakan aku... walaupun aku hanya kakak sepupu je... kalau balik je ada je buah tangan, ada je barang2 termasuk duit mereka hulurkan pada aku... heheh sorilah dulu akak selalu marah korang... tapi korang tak pernah lupakan akak...

To both of you... happy teachers day... semoga kekal menjadi pendidik yang berjaya... untuk anak2 bangsa...

Tak lupa jugak... ucapan selamat hari guru buat Ibu mertua ku... Cik gu Norhayati...

Bagi ku, mak bukan sahaja berjaya mendidil anak org... tapi mak berjaya mendidik anak2 dan menantu dengan baik... hehehe... tunjuk ajar dan didikan mak pada anak2 mak, membuahkan hasil bila semuanya berjaya... hasil kejayaan tu, acik pun dapat rasainya sama... hehehe...kan abang Jamani kan kan kan....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails