Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, August 17, 2010

Anak....

Kes buang bayi sekarang ni melampau2kan? Bikin jiwa akak kacau... sampai tak lena di buatnya... sadis tengok bayi yang di buang... aku mmg sumpah mereka2 ni... tak sakit ke beranak? tak berbunga ke ko tengok anak tu...

Jangan la bunuh diorg... banyak lagi org yang maukan anak... bagi je mereka... aku pasti mereka pasti jaga dengan baik...

Pintu rezeki ku masih lagi belum terbuka... Aku harap bulan Ramadhan ni Allah bukakan pintu rezeki buat ku dan suami...

Tadi kawan lama aku YM aku... dia terus tanya sama ada aku mengandung atau tak... dia kata dia mimpi aku timbang baby... dia tanya aku sama ada tu anak aku atau tak,aku terus cium baby tu... mimpi yang penuh tanda tanya... terus tanya aku eh? hahaha

Alangkah baiknya kalau mimpi itu menjadi kenyataan... aku rindu sangat sebenarnya tuk rasai saat itu dulu...

Ok kengkawan i ok... i emo kejap je... lepas tulis and alrite... pluss balik nanti en suami pasti bagi kata2 semangat...cume terkilan je dengan keadaan sekeliling yang buang2 bayi macam barang buangan... kat umah aku tu melambak barang yang harus di buang tapi kami dok sayang nak buang... tak ada civic punya org...

Apa pun korang doa yer... aku tahu semua ni rezeki Allah... sebagai pencipta... dia tahu yang mana baik tuk hambaNya... ku selalu pegang kata suami ku...

"Jangan berhenti berharap, dan jangan terlalu mengharap...apa yang berlaku semua ada khimah yang kita tak tahu..."

Allahualam....sekian sahaja sesi luahan... tutup cerita... tetttttttttttttttt

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails