Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Tuesday, August 17, 2010

Hadiah buat Insan istemewa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ini bukan tuk ku... tapi buat insan yang istimewa buat Zamani and Me...

Pasal hadiah jam tu aku risau jugak, kalau2 Zamani over buget diakan...aku beli jam tu pun sbb konon nak pakai membership aku... dapatlah discount 10%... sekali sampai kaunter sudah expired daaaa.... terpaksalah Zamani bayar full amount jam tu...konon jadi bini soleha nak jam memurah je... less than RM 150 konon... sekali... punah harapan ku nak paw benda lain... ahahaha...ok intro jerk tu

Ekceli tengahari tu (malam beli jam) lepas balik kerja kami bergegas ke satu tempat tuk beli sesuatu... Zamani tanya pedapat aku nak beli apa... so ini yang aku boleh pikir...dia pun menerima ideaku sebaiknya...

Pening jugak nak pilih... sales gurl tu sampai penat mengekor... hahahah... sungguh cerewet kami laki bini... last2 pilihan kami adalah ini...aku pilih jenis kain, Zamani pilih corak... rasa kain ni pun tak panas...tak ronyok, dan boleh masuk mesin...aku lupa nama kain ni... tapi ada dua jenis... yang batu dan yang plain... batu2 ni payah nak jaga...tempah pun org kata mahal... nak gosok pun susah.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Purple...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zoom in... Zamani telah berkenan dengan ini kain...

Kami ingat tuk baju lelaki nak beli baju batik yang dah siap... tapi saiz tak ada pulak... terpaksa la beli kain jugak...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Batik Malaysia....banyak design tapi aku berkenan yang ni... simple dan tak banyak bunga... takkan lelaki nak pakai baju bunga2 lak... just nice la abstrak macam ni kan?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zoom out... cantik tak?

Aku tak sempat la nak ambik gambar time beli batik ni... ada batik satu Malaysia... Zamani nak beli baju tu tuk sambut merdeka... eshhh buat pasal! Suke nak menyakat aku... sampai sales gurl tu tegur... tak pa... aku dah biasa...

Aku harap mereka suke dengan hadiah yang tak seberapa dari kami ni... rasanya ini adalah hadiah kecil dan yang tak seberapa jika di bandingkan kasih dan sayang yang kami terima....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails