Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, September 15, 2010

Miss you too llonhg!

MMS from che ta.... from Tokai, Kedah....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Miss you tooo llonhg!

Alamak... bila tengok MMS ni... aku rindu sangat si Aliya. Mummy cakap dia kat sana dok kejar ayam, itik semua. Yahhh ku tahu anak dara che ta ni kental sikit dari akak dia. Kalau dulu Aslan di henyak2 walaupun Asalan geget tidak mematahkan semangat Aliya nak kacau Aslan... erk macam ciri pak long je, Liya???

Lama lagi nak tunggu...

Apa pun aku berterima kasih sangat pada Che Ta, Pidah... sending MMS gambar anak2 tuk hiburkan hati aku. Buat masa ni, mereka (Aisyah, Aliya, Rayyan dan Qayyum) pengubat sunyi. Insya Allah kalau aku ada rezeki sendiri, aku tak akan lupakan mereka. Insya Allah kasih sayang mak long pada anak2 buah tetap sama. Dan Insya Allah aku pun nak bakal anak aku kenal sepupu2 mereka. Aku nak mereka rapat macammana aku rapat dengan sepupu2 aku. Dan Zamani rapat dengan sepupu2 dia. Tak nak ada jeles-jeles. Yang susah di tolong, yang senang di kongsi bersama.

Semalam tetiba teringat si Aisyah sibuk ajak aku gi Mcdonal sblm pose tu... sampai ke sudah tak pergi pun. Bukan memanjakan, tapi aku bab makanan ni risau,walaupun mak apaknya bole bawa tapi budakkan? Dia tuntut pada mereka yang janji dengan dia. Membazir ke apa, aku rasa belakang kira kot. Kalau dia tak nak makan, aku leh tolong makan, rasanya tak la bazir mana pun, sbb pak long dan mak long siap tuk menghabiskan... hahaha...

Miss both of them so much!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails