Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Friday, October 15, 2010

Thank you Acik Unggu...

Yeszzza berjaya jugak mak cik mendapatkan apa yang di idamkan ati...

Gapo dio? Benda alah yang aku try buat 3 hari tak buleh2... Masuk blog mama amani ni, sekali tengok dia dah buat??? Mana leh jadi! Dengan muke yang tebal, tanya di macammana nak linkkan kat blog.



Masalahnya aku tak dpt link page singgah sebentar dalam FB... binawe betul! Jadi dengan baiknya Puan Eida telah membantu dengan memberi link saya... terus jadi... teruja lebih2...

Tak dapat ku nak membalas kebaikan dia... special entry kira okeh la yer. Bukan aku tak nak ajo korang. Tapi seyes aku buat page tu pun main try and error je. Sekali jadi macam tu. So step kelam kelibut.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

So Eida... thanks yer atas tunjuk ajar anda. Sanggat kagum... hahah mesti dia pun nan ado mud nak kerja ni... copat je dia membalas msg aku... i love you la amani! eh nama anak plak...hehe ok lah kang sebut nama En Shukri lain plak... hahah lariksss ampun.... jangan kata Yus dengan Zamani sekali tampo aku laju2... uhuhuhu. Ok gurau je...

Thanks friend...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails