Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Sunday, November 28, 2010

28 Nov 2008 and 28 Nov 2009

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Title ;- Sesuatu yang perlu berakhir

Aku taip entry, aku delete entry... taip balik than delete entry.... hati jadi tak sedap pulak...but some how aku kena luahkan...

Tapi aku tak tahu nak luahkan macammana...salah aku?keadaan, atau aku yang kurang sabar tuk menanti jawapannya... dah terlalu lama sangat aku menunggu sebenarnya... aku pekakkan telinga, aku tabahkan hati... sbb sayang, aku tunggu...terus je bagi peluang... tapi ternyata semua tu tak bermakna bagi dia,kan? jawapan dia tetap sama... tetap menyakitkan.

Aku tak tahu apa yang di rasa...

Sedih sangat you all... punah harapan aku tau... sedih sangat la... terpikir adakah ini salah aku?... adakah sbb aku yang tak sabar? Atau aku yang tak faham... tapi aku rasa dah lebih dari cukup. Kalau dia sayang dia akan lakukan apa sahaja tuk bersamakan?

Aduihhh....tak tahu la nak cakap macammana... kenapa susah tuk berterus terang?

"Cida aku tak suka kamu.... kita tak mungkin bersama.FULL STOP!" Bukan ke itu senang? Aku tak lah tak tertunggu buang masakan?Every time aku tanya, ada je alasan yang dia bagi... akhirnya jawapan dia "Tak pasti"

Am i that bad? Teruk sangat ke? Aku sedih sangat sekarang ni... crying like hell right now!

Aku tak kisahlah apa pun korang nak cakap, and i know 'YOU' also reading this entry as well... berapa lama i perlu tunggu? Berapa lama juga ai kena faham you? Aku tahu aku tak sempurna. Tahu aku banyak kekurangan tapi tak bermakna aku perlu di hukum macam ni,kan?Setiap kali aku bangkit pekara ni, balik2 aku di salahkan... but u just someone yang just take advantage on me...

Kalau rasa kasih atau sayang tu tak ada, at least kesian la... even it hurt but it wont take that long to recover....

Hanya Tuhan je tahu betapa aku sakit hati... betapa aku marah dan kecewa...

Maaf...hanya di sini aku luahkan... tak sanggup nak tanggung seorg... sbb tak ada org yang faham...dan tak mungkin ada yang faham...dia mmg seorg lelaki yang baik... mungkin aku yang terlalu mendesak dia... tapi aku takkan desak dia lagi... just want him to understand, yang aku juga ada kehidupanaku sendiri... aku juga ingin bahagia...

Kalau ada yang kecewa dengan tindakkan ini, aku minta maaf... apa pun segalanya perlu berakhir... sama ada ia menyakitkan hati seseorang...

Pls pray for me friends... im really...really down rite now

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-


Title :- Lucky

Gigih aku tak tido malam2 ni...cari lagu ni... just to let someone read this entry...

You... you know who u are... thanks for being there for me...im just a lucky gurl i guess... :)


Do you hear me talking to you
Across the water across the deep blue ocean
Under the open sky oh my, baby I'm trying

Boy I hear you in my dreams
I hear your whisper across the sea
I keep you with me in my heart
You make it easier when life gets hard


I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again



They don't know how long it takes
Waiting for a love like this
Every time we say goodbye

I wish we had one more kiss
I WAIT FOR YOU AND I PROMISE YOU I WILL


I'm lucky I'm in love with my best friend

Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday

And so I'm sailing through the sea
To an island where we'll meet
You'll hear the music, fell the air
I put a flower in your hair

And though the breeze is through trees
Move so pretty you're all I see
Let the world keep spinning round
You hold me right here right now

I'm lucky I'm in love with my best friend
Lucky to have been where I have been
Lucky to be coming home again
I'm lucky we're in love every way
Lucky to have stayed where we have stayed
Lucky to be coming home someday


Love this song... ok jangan buat spekulasi yang bukan2 ok... :) Tapi you tak yah buat spekulasi... you faham dah cukup... wahhhh gitu

Benar kata korang semua... blog ini benar2 bermakna bagi saya... tanpa anda semua, saya akan rasa kecewa...heheheh

Izinkan saya dapatkan kegembiraan, izinkan saya tuk dpt senyuman ini kembali... izinkan saya bine kehidupan baru... izinkan saya memilih jalan hidup saya sendiri...



Title :- Love it!


Thank you... i love it...

Sweetkan... bukan gamba aku... aku tahu aku sweet... wakakak... baca ayat tengah tu... thanks to YOU... ooooOOOoooo YOU.... suke sangat... terharu sangat... rupanya masih ada yang sudi :)

BILA SATU PINTU KU TUTUP... AKAN KU BUKA PINTU YANG LAIN..

Chewah... tetiba jekan ada gamba cik bedah kat situ... hehehe... apa-apa pun terima kasih... ku hargai seperti mana kau menghargai diri ku....sayang dia *kelip-kelip mata*

The Half Blood Princess
- In your Hands, my life begins and ends-


{Time hati tengah bervungga.... so banyak plak entry... semua buat aku tersenyum... layan layan layan }


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nan Ado Entry....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails