Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Saturday, November 27, 2010

Ne no ne No

StICY NOTE

Ok nak update cepat2... lupa lak ari ni besday and anniversary seseorg... My oldest siste... hahah terkejut2...yer saya ada akak... mak saya bagi kakak saya kat org lain...lalalala... sbb suke2... hahaha mmg mati kena tembak kat kepala...wakakaka...
To Zaheedah Yahya... (Nama bapak pun lain) Happy 31st Birthday... Ambik ko!
Best sister in the world... my secret keeper... my advisor... tapi kuat mengadu kat nenek aku...i dont like! hahaha.



zwani.com myspace graphic comments

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sama tak muke kami? Tapi aku of coz chantik sikit dari dia... hahaha lariksss... Dulu kecik2 aku selalu ikut muntut dia.. hahaha...
DAN

Happy Anniversary to them jugak... yang ke berapa??? Erm 3 ke 4 tahun? Sori tak kira sbb bukan anniversary aku...hahah kejam tak kenyataan itu... dush dush... kena pijak dengan dia...lalalala....


zwani.com myspace graphic comments Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Payah nak jumpa gambar bersama... last2 aku ambik gambar ni kat FB...hahaha... belasah janji muke dia korang nampak kan kan kan???
To Abang Azron, ku tabit spring toi toi toi sbb abang leh bertahan dengan sis Zaheeda... HA HA HA... sekali lagi statement kejam zionist kuar... but ku tahu dia seorg isteri dan ibu yang baik...tak leh gune font besar... kan dia vangga tak leh tido malam. Aku susah nak puji dia ni. Ngeh ngeh ngeh.
Kisah mereka amat bagus tuk di kongsi bersama... org kata ikan di laut asam di darat dalah periuk bikin muafakat... kira macam tu la... berbaloi la sebuah penantian tu, kan? Org jual mahal sudahnya buat jualan borong...wakakakak... jangan marah ZY... birthday ko dengan anniversary ko ari ni...uhuhuh... tapi tu la kesabaran itu sebenarnya membuahkan hasil yang memuaskan ati... maka the moral of this story selalu2 la bersabar dengan pasangan anda....
*Tetiba teringat semalam aku kena serang hendap dengan Zamani kat luar umah! Cis!! Strategi nak kenakan aku dia ubah... i dont like *
Iklan sekejap...
Ok to My sista... Happy birthday and Happy anniversary... to Balqiss kalau mak apak hang 'meragam' ari ni, fahamilah hari ini hari istimewa mereka. Cume Balqiss cakap kat diorg... mak daddy, Qiss nak 'kawan'... confirm mak hang pengsan dulu...hahahah
Ok Chalo bete... nak buat kerja... melambak kerja aku kat opis ni...sayang aku sikit sbb berusaha membuat entry ini selaju bole...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails