Under one ruf ^-^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Aryssa Dania Dalam Ingatan

Lilypie Angel and Memorial tickers

Langkah Kecil AmanI IMan ZulAikha

Langkah Kecil Ammar Yusuf

Ketibaan Orang Baru

Wednesday, November 24, 2010

Takut tuk pulang ke umah...

Chewahhh tajuk tak boleh bla...

Sekarang kalau balik umah rasa teruja... tapi bila sampai depan umah nebes... hahah maklumlah nak jumpa brad pit... wakakak muntah berdarah la korang.

Tak ada maknanya... ni org yang dok berdua ada potensi nak jadi macam kami... serangan hendap. Aku mencik laki aku!!! mencik mencik... tak adil tul tau... suke purak2 tido. Kadang2 tertido terus... hahah meh gelak ramai2...

Mmg dah jadi rutin harian. Aku masuk umah, kena cari dia kat mana. Macam bebudakkan??? Dia la budak2... Aisyah dengan Aliya pun omak dengan apak dia balik berlari lompat2 gumbira sambut kepulangan mummy and abak. Tak ada la nak menyorok...tapi kalau Zamani buat gitu... adalah amat sesuatu ok...hahaha...

Dia mmg suke buat2 tido... than bila 10 minit dia sergah. Kurang ajarkan? Benda ni dah berlarutan sebulan lebih. Sampai aku nak masuk umah penuh berhati2. Yerlah since umah pernah org pecah masukkan. Tu yang seriau tu. Dia sergah tak pa. Kalau org lain? Mintak jauh.

Aku plak dah set dalam kepala HOtak aku ni...jangan terkejut...jangan terkejut... tapi suara abang zamani korang yang tak pernah soft tu mmg buat jantung aku jatuh... i dont like!

Macam kelmarin... aku masuk tengok dia tido... pelan2 jenguk... dalam hati dok ingat diri sendiri...

"Jangan terkejut...jangan terkejut..."

Baik punya dengkur dan geselan gigi... ngeh ngeh ngeh... yes dia tido...

Semalam balik aku tengok dia tido jugak...jenguk jauh2... tak berani dekat2... tengok cermin mata dah kat tepi tu ok la... tido lagi... uhuhuh... sekali

"Arggghhhhhh" Terhenti jap jantung aku... bencik!

Satu lagi kalau akutengah khusuk buat kerja... tahu2 dia kat belakang... mmg rasa nak hentak, smack down... flying kick...chewahhhh time tu jugak kena panah petir nooooo...

Tak syok tau...kesan dr perbuatan itu aku berjaga2 dekat umah sendiri. Pastu yang tak syok menjangkit kat mak aku ok... ibu pun dah sama je...mcm bebudak... diri kat tepi pintu sergah... hahah tapi akakkan muke seyes... ibu beta tak berani sbb walaupun terkejut, tapi idoklah terkejut sehebat kejutan en suami sbb suara ibu tak sampai tahap menyakitkan ati...lalalala...

Awas En suami... aku akan buat kamu terkejut jugak nanti...

Tapikan pernah try jugak terkejutkan dia... tapi end up aku yang terjerit... dia gelak je... cis! skill nan do... siap kalau ada... kamu sedia sahaja... lalalal

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails